2006 yaz tatilim...

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Davutcuğum sen gez bakalım marmarislerde gez. Bir daha memlekete gelebileceğini mi sanıyosun. Dün akşama kadar seni beklemekten ağaç oldum ofiste. Yalnız olduğum için dışarıyada çıkamadım. Ama sen dönünceye kadar Fuat hocamı öyle bir şişireceğim ki bir daha ben seni Ahmetliye o da eve sokmayacak. :pale::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst