2006 model ybr 125 mi 2012 model mr vulture 150 mi

MSH

Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
2
Cümleten Selemün Aleyküm
2500 tl bütçe ile; 30.000 kmde 2006 model YBR 125 ile 3.000 kmde 2012 model MR VULTURE 150 arasında kaldım

2006 ybr 2500 tl
2012 mr vulture 2000 tl.

öğrenciyim bütcem kısıtlı, motoru 1 yıl kadar kullanmayı düşünüyorum ve günde ortalama 45 km kullanıcam (okula git gel vs..)
bi yılda 15.000 km kadar.

15.000 km kullandığımda mrye 600 tl kadar daha fazla benzin parası vericeğim için motosikletler aynı paraya geliyo.

motosiklet konusunda tecrübem yok sadece okuduklarım kadar biliyorum bu yüzden tecrübenize ihtiyacım var.
düzenli bi maddi gelirimde yok o yüzden motorun arızalanıp masraf çıkarmaması gerekiyo. şekilden, hızdan çok dayanıklılık ve işimi görmesi önemli şuan.

ne önerirsiniz ?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
2006 model çok eski. Yinede önemli olan motorun bakımlı olması tabi ki. 2500 liraya daha yeni model bir ybr bulabilirsin.
Şekil önemli değilse, o paraya ikinci el temiz bir crypton ya da başka bir Japon cub daha mantıklı olabilir.
Hiç biri olmazsa, o zaman ucuz fiyatlı Honda cb 125e kolla.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Afedersiniz ama kocaa bir ÇÜŞŞŞ demek istiyorum. 2006 model ve 30.000 de bir motorla neyi karşılaştırıyorsunz arkadaş ? O motor yollara çıktığında doğan kız çocuğu gelin oldu. 2500 TL'ye cillop gibi 2013 model bir adet 3-5 bin km de mondial drift al.

YBR'den biraz daha fazla yakar drift, 15-20 bin km boyunca motor aksamı hiç problem çıkarmaz. Selede ve gidonda titreşim az, 800 km lik uzun yol gidilebiliyor mesela felç olmadan. Zaten öğrencisin, o kadar km gitmek için bayaa bi benzin parası lazım sana. Drift senin için ideal.

Hala japon olsun 2005 olsun diyenler var allahım.:pr:
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Afedersiniz ama kocaa bir ÇÜŞŞŞ demek istiyorum. 2006 model ve 30.000 de bir motorla neyi karşılaştırıyorsunz arkadaş ? O motor yollara çıktığında doğan kız çocuğu gelin oldu. 2500 TL'ye cillop gibi 2013 model bir adet 3-5 bin km de mondial drift al.

YBR'den biraz daha fazla yakar drift, 15-20 bin km boyunca motor aksamı hiç problem çıkarmaz. Selede ve gidonda titreşim az, 800 km lik uzun yol gidilebiliyor mesela felç olmadan. Zaten öğrencisin, o kadar km gitmek için bayaa bi benzin parası lazım sana. Drift senin için ideal.

Hala japon olsun 2005 olsun diyenler var allahım.:pr:

Sen önce konuşma adabına bir dikkat et ,çüş hayvanlar için kullanılan bir terimdir ,sen kendini ahırda yada merada koyun otlatıyor zannedebilirsin ama burası forum ayni zamandada paylaşım yeridir

Kendi kullandığın marka ile üstünlük taslamak yerine akılcı,anlaşılır uslupla neye dayanarak bu motoru diğer motora tercih ediyosun
Sen kaç tane yamahayı yolda kalmış gördün ?
Ben kaç tane mondiali yolda kalmış gördüm ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
86
sıfır almaktansa 2el bır ybr 125 tercıh ederım nıye dersen zamanında benım basıma geldı 10 yasında bı ybryı 2013 2014 bı cınlıye hayatta degısmem bazı kulaktam dolma cok bılen arkadasları kafana talma gormus gecırmıs kullanmıs bırı olarak sana tavsıyem budur
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
idrak problemin var herhalde. daha ucuz parcasida ucuz hemde yeni. ben ona mondial al demedim. drift al dedim. iyi olduguna inanmasam kendim almazdim herhalde.
30000 km diyoruz burda 2006 model. oteki 2013 model. yolda kalmis cinlileri sen mi topluyon. bahsedilen ybr alternatif dahi olamaz. bak idrak problemin var tekrar ediyorum bahsedilen ybr.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
o 2006 model YBR 30.000 km de olduğuna eminmisin ? ;) Vulture de güzel mondialin sorunsuz modellerinden birisi
 

MSH

Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
2
yorumlar için herkese teşekkürler.
drifti biraz araştırdım ve sanırım şimdilik en uygunu drift. 1 yıl kullandıktan sonra üstüne para koyup daha yüksek model bi ybr en mantıklısı çünkü 2006 ybr daha da eskiyince hem satması zor olcak hem de almadan önce km siyle oynanıp oynanmadığı belli değil

yqavuzhyan tavsiyen için teşkkür ederim ama çüşş olmadı...
 
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
9
Gecen sene enisteye 125lik mondial aldik. Bende 2004 ybr vardi o kullaniyordu. Sifir motor alinca ybr yi tekrar ben aldim. Yani sifir da olsa ybrnin yerini tutmaz. Hele ki ybr temizse kiyaslamak bile gereksiz.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
yorumlar için herkese teşekkürler.
drifti biraz araştırdım ve sanırım şimdilik en uygunu drift. 1 yıl kullandıktan sonra üstüne para koyup daha yüksek model bi ybr en mantıklısı çünkü 2006 ybr daha da eskiyince hem satması zor olcak hem de almadan önce km siyle oynanıp oynanmadığı belli değil

yqavuzhyan tavsiyen için teşkkür ederim ama çüşş olmadı...

Çüşş kısmı sana değildi kardeşim, sana 2006 model bir motoru kıstas verenlereydi.

Bu arada daha önemli bir tavsiyem var, eğer 1 sene sonra satacaksan sakın mondial alma. Çünkü satarken çok zarar edersin, piyasası fazla olmayan 2. el de fiyatı çok düşen bir motor. Ama alırım 2-3 yıl binerim dersen kesinlikle almalısın.

Git motosiklet servislerinde YBR nasıl motor diye sor biraz. Sıfırı hariç hiçbir ybr alınmaz. En başından kurye motorudur, motor aksamı bir kere arıza çıkarmaya başladı mı bir daha toparlayamazlar o motoru. Servislerde azıcık gez, tam 4 gündr sabah akşam farklı servislerdeyım. Keyfine gidip muhabbet edıyorum ustalarla, hepsi ybr'ye bela okuyor. Honda servisi de mondial servisi de.

Drift motor aksamı olarak sağlam, yakıtı ybr den biraz fazla, yedek parçası bol ve ucuz bır motor. Drift satan bir insan YBR almamalı sıfır dahi olsa çünkü 1 sene sonra ancak 250 cc alman lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst