2006 model suziki gsr 600 motorum çalındı yardım lütfennnn!!!!!

Krc

Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
3
2.5 HAFTA ÖNCE SATIN ALDIĞIM SUZİKİ GSR 600 2006 MODEL MOTOSİKLETİM 27 MART GECESi SİTENİN OTOPARKINDAN ÇALINDI.

ARACI GÖRENLERİN YADA BULANLARIN İNSANİYET NAMINA BANA ULAŞMALARINI RİCA EDERİM. MOTORU BULUP TESLİM EDEN ÖDÜLLENDİRİLECEKTİR.

2006 MODEL LACİVERT GRİ RENK

34 ED 6339

ŞASİ NO:JS1B9111100112802

Tel no:05304413721


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-motorum-calindi-goren-duyan-bulana-odul-verilecektir-117963747/detay?showViewPreferences=false
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Gecmıs olsun.
Artık bıçak kemiğe dayandığı noktaya geldi bu mesele.
Bu ise çözüm bulunması için motorcu milletvekili lazım. Yoksa kimsenin umrunda olmayacak.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Geçmiş olsun dostum umarım bulunur.
Aylardır her gün motor çalıntı başlığı açılıyor, durum çok fena.
Motoru eve götüremiyorum korkudan şirketin otoparkında git gel 25 km yapıyorum almaya giderken bineceğim zaman ve bıraktığım zaman.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Arkadas bu nedir ya? Bu devlet ne is yapiyor ya.. Hergun boyle bir baslik okumak zorundamiyiz aga biz? Bu stresle yasamak zorundamiyiz?
 

Krc

Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
3
Arkadaşlar teşekkürler,umarım biryerlerden iyi haberler gelir otoparkdan çalıyo adamlar yok böyle bişey ,Allah'a kaldı artık işimiz....
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
11
Bunları 1000lik makinanın egsozuna oturtucaksın sonra vericeksin gazı !
Sonra ağzına ağzına vurucaksın motor zinciriyle.
2 dakika motorun başından ayrılmaya korkuyorum sayelerinde
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
polislerde vardır işin içinde çünkü sürekli şikayet var yakalananlar bile içeri girmiyor
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bunları 1000lik makinanın egsozuna oturtucaksın sonra vericeksin gazı !
Sonra ağzına ağzına vurucaksın motor zinciriyle.
2 dakika motorun başından ayrılmaya korkuyorum sayelerinde



senin dediğin çok mantıksız , yazık günah değilmi onlarda insan , bak ben sana daha insalcıl bir şey söyleyeyim ..........


demir çubuğu kızdıracaksın müsait bir taraflarına sokacaksın ama sıcak tarafı dışarda bırakacaksın ki tutup çıkartamasınlar .


motoru çalınan arkadaşa geçmiş olsun kötü bir durum yeme içme bir motor al elin şrefsizi, gelsin çalsın ulen ne diyeyim ben bunlara , yakalayacaksın üvey babaları olacaksın.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
polislerde vardır işin içinde çünkü sürekli şikayet var yakalananlar bile içeri girmiyor

sene 2005 sıfır transporter t5 aldım alalı 1 hafta olmuş istetmeyi çaldılar karakolla gittim şikayet v.s için karakolun önünde 2 polis memuru konuşuyor .adam arabayı çalmış arac içersinde yakalamışım adliyeye gittik adam benden önce cıktı adliyeden ben evraklarla uğraşırken diyor yakalasam ne olur ben boşu boşuna yakalamak için uğraşıyorum dedi.
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
senin dediğin çok mantıksız , yazık günah değilmi onlarda insan , bak ben sana daha insalcıl bir şey söyleyeyim ..........


demir çubuğu kızdıracaksın müsait bir taraflarına sokacaksın ama sıcak tarafı dışarda bırakacaksın ki tutup çıkartamasınlar .


motoru çalınan arkadaşa geçmiş olsun kötü bir durum yeme içme bir motor al elin şrefsizi, gelsin çalsın ulen ne diyeyim ben bunlara , yakalayacaksın üvey babaları olacaksın.

Yakışmaz müslüman adama üstelik sanat ruhlu adamsın, alıcaksın el bombasını pimini cekiceksin müsait bitarafına sokacaksın sonra yedireceksin buz gibi 1 külah bozuk dondurmayı sonra odayı terk edeceksin.
MOTORU ÇALINAN ARKADAŞA GEÇMİŞ OLSUN TEZ VAKİT DE BULUNUR DİYECEĞİM AMA ONCA SOKAK KAMERALARINA RAMEN DAHA 1 TANE ÇALINTI MOTOR SAHİBİ MOTORUNA KAVUŞAMADI BU ZAMANA KADAR DEMEKKİ İŞİN İÇİNDE BAŞKA İŞLER VAR... ALLAH SABIR VERSİN.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
İnsallah bulunur. Polis cikma parcacilari bir bassa, nereden buldun bu parcalari ispatla vs dese, rahatsiz etse olay biter...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst