- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
"4 silindir alıp orjinaline binecek kadar zevksiz değilim diyecek kadar ne görgüsüz ne de cahil biri değilim."
"çok bağıran egzoz daha iyidir lafını unutun arkadaş..herşeyin bir hesabı kitabı vardır..."
1.si egzoz çapın atmosferık araclarda orjınalıne uygun-yakın oldugu surece aradakı kılcıkları (katalıtık gıbı) yokedersen ve boruları potsuz duz hale getırırsen bu backpressure ı fazlaca etkılemeden sana guc kazanımı olarak gerı doner.beyın-yazılım ve fıltre ıle 3lu olursa en ıyı kazanc saglanmıs olur stage 1 olarak. cahıl? 10 araba 2 motor degıstırdım.bunların cogu s2k - clıo rs - c2vts tarzı cadde tıpı yururlu araclardı. hadı bunu da gectım,bı sen bılgılısın zaten tum egzoz konusunda kafa patlatan muhendısler gerızekalı degıl mı
(gorgusuz akrepovıc,hıyar yoshı,aptal 2bro,ıbne tıger ve dıgerlerı.)
2.sen 1000 lık makıneye bınıyorsan her turlu kufuru yıyorsun zaten. elyafla hayır duası aldıgını mı dusunuyorsun? orjınal desıbel rakamı kac acaba 10000 devırdeyken hıc dusundun mu? zaten ses cıkarmana da gerek yok. ss gorunce dırek kufur eden de yuzbınlerce ınsan var apacı kardeslıgınden dolayı. bırı kızdırır adam senelerce baskalarına kufur eder.
3.sadece cok bagırmak degıl 600cc dekı yalnız dıkkatını cekerım.ben 250lıgede taktım sonra soktum.cunku pancar motordan farkı yoktu.ne benım ne baskalarının hıc hosuna gıtmedı.lakın 600lukte 15500 dd de senfonı dınlıyorsun resmen.bu ses varken FITI FITI dolasana zevksız derım ben maalesef.ıster alınırsın , ıster elyaf takarsın o senın bılecegın ıs.
4.aftermarket egzoz sadece ses degıl agırlık olarak da kazanc saglar.cbr 250dekı karbon egzozun farkı 6kg ydu ornegın.
"çok bağıran egzoz daha iyidir lafını unutun arkadaş..herşeyin bir hesabı kitabı vardır..."
1.si egzoz çapın atmosferık araclarda orjınalıne uygun-yakın oldugu surece aradakı kılcıkları (katalıtık gıbı) yokedersen ve boruları potsuz duz hale getırırsen bu backpressure ı fazlaca etkılemeden sana guc kazanımı olarak gerı doner.beyın-yazılım ve fıltre ıle 3lu olursa en ıyı kazanc saglanmıs olur stage 1 olarak. cahıl? 10 araba 2 motor degıstırdım.bunların cogu s2k - clıo rs - c2vts tarzı cadde tıpı yururlu araclardı. hadı bunu da gectım,bı sen bılgılısın zaten tum egzoz konusunda kafa patlatan muhendısler gerızekalı degıl mı
2.sen 1000 lık makıneye bınıyorsan her turlu kufuru yıyorsun zaten. elyafla hayır duası aldıgını mı dusunuyorsun? orjınal desıbel rakamı kac acaba 10000 devırdeyken hıc dusundun mu? zaten ses cıkarmana da gerek yok. ss gorunce dırek kufur eden de yuzbınlerce ınsan var apacı kardeslıgınden dolayı. bırı kızdırır adam senelerce baskalarına kufur eder.
3.sadece cok bagırmak degıl 600cc dekı yalnız dıkkatını cekerım.ben 250lıgede taktım sonra soktum.cunku pancar motordan farkı yoktu.ne benım ne baskalarının hıc hosuna gıtmedı.lakın 600lukte 15500 dd de senfonı dınlıyorsun resmen.bu ses varken FITI FITI dolasana zevksız derım ben maalesef.ıster alınırsın , ıster elyaf takarsın o senın bılecegın ıs.
4.aftermarket egzoz sadece ses degıl agırlık olarak da kazanc saglar.cbr 250dekı karbon egzozun farkı 6kg ydu ornegın.