- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a. arkadaslar 2005 model bı cbr 125 motorum var yenı aldım sayılır motor boştayken gaza anıden fazla yuklendıgımde 2000-2500 devırden sonra mavı duman atıyor. ve yag kapagını actıgımda cıddı bı ufurme var yag sıcratacak sekılde bu konuda deneyımı yorumu olan arkadaslardan fıkır almak ıstıyorum sımdıden tesekkurler