2002 Yzf R6 Statörü konjektöre nasıl bağlaya bilirim

Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar mrb 2002 yzf r6 nın statörü arızalı olduğu için yenisini aldım bu kezde konjektörden gelen kablolarla statörden çıkan kabloların bir birine karşılığı varmı yoksa herhangi kablo ile birbirine bağlasam olurmu? Bi yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst