200 km/s ' da motor kitlenirse. Ucuz kurtuluş.

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
90kusur model transalp benzeri bişey heralde buda bide redline gidiyon o yaşta motor krank kirmasinda ben mi kiriyim bide sona doğru şok mu geçiriyo ne boş yola el sallıyor
Hocam sen de zx7r için para biriktiriyorsun, kırmasın o da :p Bu arada motor 4 silindir, transalp iki silindir

not1:Yalnız adam nasıl sakin, kendi kendine konuşuyordu arka teker kilitken.
not2: ön frene abansaydı eğer, motosiklet üstünde durana kadar aldığı yolu muhtemelen havada taklalar atarak alırdı
 
Son düzenleme:

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Hocam sen de zx7r için para biriktiriyorsun, kırmasın o da :p Bu arada motor 4 silindir, transalp iki silindir

Yalnız adam nasıl sakin, kendi kendine konuşuyordu arka teker kilitken.

öyle ama tecrübesi yoktu :) videonun başında anlaşılıyo zaten
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
hayır 200 km de değil yahu. düşmeden bir önceki yanlamanın hemen sonrasında gidon düzeldiği an da yapmalıydı. Delikanlı olmayan, soğuk kanlı olmayan bırakta binmesin zaten :) usta kaptan fırtınalı havada belli olur

Zaten düşeceğini anladığın zaman denenmesi mantığıma yatar da ilk kilitlediğinde abansın diyorsun sandım, felaket yani :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
zzr 1100 ile 180 ile giderken başıma geldi.zincirim kopup maşaya sıkıştı.100 metreden fazla kilitlenmiş arka lastik izim çorlu tekirdağ ayrımındaki shellin önündeki ışıklardan tekirdağ istikametine doğru kalkıştan 350-400 metre sonra görülebilir.şerit içinde bayağı gezdim ama yatırmadan düşmeden durabildim.

arka lastiğin kayan yeri dümdüz oldu tabi.illaki şanzıman yada motor kırmaya gerek yok
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
Hocam sen de zx7r için para biriktiriyorsun, kırmasın o da :p Bu arada motor 4 silindir, transalp iki silindir

not1:Yalnız adam nasıl sakin, kendi kendine konuşuyordu arka teker kilitken.
not2: ön frene abansaydı eğer, motosiklet üstünde durana kadar aldığı yolu muhtemelen havada taklalar atarak alırdı

valla zx7den hazzı aliyimda krankda kirsin pistonda yarsin doyamam ben ona
videodaki motora dair pekte bilgim yok İşte o yüzden benzeri yazdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst