200-250 tl arası mont seçimi

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Bende mugladayim bi ay daha sabredersin ya. Kis gelmedi o kadar bayram ertesi yagan yagmura bakma :) bizim memlekete kıs aralikta gelir. Bence ustune giy, hangisi tamam hissi veriorsa onu al. Motorda bahsedip duruyoruz his his diye. Kiyafetlerde de onemli bence.. Hakkinda hayirlisi ve gonlune gore olmasi dilegiyle..

sağol kardeşim hakkımızda hayırlısı:rendeer: ama burası gerçekten çok soğuk oluyo akşamlar nemden dolayı

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Venom Dynamic montu 2012 Nisan ayından beri giyiyorum. Yaz-Kış sırtımda. Yazın güneşin altında trafikte beklemiyorsan iyi. Aksi halde terliyorsun ama zaten o durumda çıplak olsan bile terlersin.
Kışın ise içliğini takıp kullanıyorum. Kesinlikle ama kesinlikle rüzgar geçirmiyor. Hatta meret öyle bir şey ki, kumaşına ağzımı dayayıp üflemeye çalışıyorum, olmuyor. Sanki conta takılmış gibi.
Yalnız, bu içliğin iç malzemesi sanırım elyaf benzeri bir madde. Ve içeride nemden dolayı oluşan bir terleme yapıyor. Özellikle sizi terletecek ortamlara girdiğinizde içliğin su içinde kaldığını görebilirsiniz.
Korumaları yerli yerinde. Sırt korumasını biraz iyi bir şeyler değiştirmek yerinde olur.
Kısacası fiyatına göre güzel bir mont.
Listedekilerden Prohel montu tavsiye etmem. O modeli miydi yoksa bir başkası mı bilmiyorum ancak benim Venom'u alırken bir prohel mont denemiştim.
Üzerime tam oturmadı, korumaların yerleri doğru değil gibiydi vs. Belki bu modeli değildir ama o markaya karşı bir güvensizlik oluştu bende.

sanırım sizin dediğinizi alacağım kullanıcı yorumu olunca daha etkili oluyo karar vermede
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
3 yıl dır venom tamino racing modelini kullanıyorum cırtlar bozuldu kol ve bel bölgesindeki terzi halletti 5tl ye onun harici ocak şubat aylarında bile üşüme ıslanma yok... içine kalın birşeyler giyerek giymeyeceksin durdunmu çıkaracaksın çünkü acayip terletiyor...
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
3 yıl dır venom tamino racing modelini kullanıyorum cırtlar bozuldu kol ve bel bölgesindeki terzi halletti 5tl ye onun harici ocak şubat aylarında bile üşüme ıslanma yok... içine kalın birşeyler giyerek giymeyeceksin durdunmu çıkaracaksın çünkü acayip terletiyor...

koruma olarak nasıl abi bide forumlarda boyu kısa diye okumuştum boyum 180 kilo 83 kaç beden alsam
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Merhaba arkadaşım ne kadar yardımcı olur bilemem ben bu linkteki montu aldım görünüşü süper.Hem yazlık hem kışlık içinde yün yelegi mevcut fiyatıda gayet iyi.Bende n11 .com dan aldım saygılar.

http://www.n11.com/prospeed-motosikletci-montu-32299-P12651855
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
260
http://www.motorparcalari.net/lbc-alibaba-race-mont-urun7635.html kurye gibi gözükmezsin miflolu içliği var kışın üşümezsin dıştan takacağın korumlar mevcut güvenlik açısından idare eder montun göğüs ve sırtına istediğin yazıyı yazdırabiliyosun cırtlı şekilde ister marka yazdır honda yamaha gibi ister isim kan grubu yazdır. fiyatı da çok uygun git gör dene bence
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
merhabalar son seçeneği kullanıyorum şu ana kadar yalnızca yaz ayında içliğini çıkartarak test edebildim sıcakta terletmiyo gerçekten ama kışın ne olur bilemem ama kaliteliye benziyor
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
yaşadığım yer fethiye malum kış fazla sert geçmiyor fakat oldukça fazla yağmur yağıyor nemden dolayısıyla 15 dereceyi 5 derece hissedebiliyorsunuz sabahları yazları ise oldukça sıcak oluyor şimdi gelelim konumuza 200 250 tl arası mont arıyorum bir kaç seçenek var aklımda karar veremedim yardımlarınızı bekliyorum


öncelik sıram
1-güvenlik
2-kışın soğuktan koruma rüzgar almama su almama
3-tasarım (kurye montu olmaması tercihimdir)

bunlarda benim aklımda olanlar

http://www.hudsonderi.com/?urun-1666-Prohel-3002-Volt-Siyah.html

http://www.hudsonderi.com/?urun-183-2521-C-HLK-Bay-Robocop-Cordura-Tekstik-Ceket.html

http://www.hudsonderi.com/?urun-3196-Venom-V85-Xpro-Kisa-Ceket-Siyah.html

http://www.hudsonderi.com/?urun-3197-Venom-Tamino-Kisa-Ceket.html

http://www.hudsonderi.com/?urun-3152-Venom-Dynamic-Kisa-Ceket.html

bu montu kullandım isteklerini çok rahat karşılar yağmur dolu ve kaza gördüm bu montla başarılı :)
http://www.artihonda.com.tr/aksesuar.php?id=383

http://www.artihonda.com.tr/aksesuar.php?id=385

http://www.artihonda.com.tr/aksesuar.php?id=379
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
http://www.hudsonderi.com/?urun-183-2521-C-HLK-Bay-Robocop-Cordura-Tekstik-Ceket.html

Bu montu aldım Hudsondan. Gerçekten Malzemesi süper. Müthiş sağanak yağısta 45 dakıka motor üzerinde kaldım 1 dımla su geçirmedi. Rüzgar geçirme olayıda yok. İç astarıda var Yaz kıs için. Korumaları yeterli derecede iyi. Kaza anında beni korudu . Sıcakta Bunaltıcı olabiliyor öldürüyor kan ter içinde bırakıyor adamı :) ama sağlam ve kaliteli.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
koruma olarak nasıl abi bide forumlarda boyu kısa diye okumuştum boyum 180 kilo 83 kaç beden alsam

özelden yazdığını cevapladım bunuda cevaplayayım boyu çok kısa değil adı üstünde racing mont touring le karıştırmamak lazım. boy 178 kilo 82 benimde :) sıkıntı yok...
 
Katılım
4 Eki 2013
Mesajlar
8
Armode 4 Mevsim G-Max de mantıklı geldi bana siz ne dersiniz?

http://www.youtube.com/watch?v=3xcherXmUxA
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
armode hakkında pek iyi şeyler okumadım yağmur rüzgar geçiriyormuş ben tamino modelini alacağım forumda baya kullanıcısı var gezi fotoğraflarında gördüm çakalaz ve motokurt gibi üyeler kullanıyor sağolsun yardımcı oldu bora kardeşimde karar vermemde pazartesi vereceğim siparişini:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst