20 Motor Gülek veTarsus çıkarması

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
eh işte idare eder bir gezi olmuş:queen:
tebrikler yolunuz açık olsun, oltada atılacak taraflara yolunuz düşerse haberim olsun
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
adana coşmuş yine herzamanki gibi güzel gezi olmuş emeğinize sağlık selamlar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasancım evet grenajı boyadım,sağolsun kaportacım akıl verdi bende uydum,ama şimdi bir başka oldu daha çok seviyorum makinemi
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Çok keyifli bir gezi olmuş gibi görünüyor. Darısı başımıza.

Mazur görürseniz bir iki sorum olacak. Konvoy dizilimi biraz kopuk gibi geldi bana, Tek başına gidenler, aralarda uzun mesafeler. Daha derli toplu bir dizilimle yol alınsa hem daha keyifli, hem de daha güvenli olurdu diye düşünüyorum.

İkinci olarak, konvoyla çok farklı motorlar var. Hayabusa gibi yüksek cc makinalar diğer motorlara nasıl ayak uydurdu. Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
bak aklıma girenler girdi şimdi adanaya aralık soğuğunda 950km motorla gelebilirmiyim acep diye.geçen sefer arabayla bile yormuştu ...yok yok arabayla geleyim ben adanaya en iyisi :mrgreen:

çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Çok keyifli bir gezi olmuş gibi görünüyor. Darısı başımıza.

Mazur görürseniz bir iki sorum olacak. Konvoy dizilimi biraz kopuk gibi geldi bana, Tek başına gidenler, aralarda uzun mesafeler. Daha derli toplu bir dizilimle yol alınsa hem daha keyifli, hem de daha güvenli olurdu diye düşünüyorum.

İkinci olarak, konvoyla çok farklı motorlar var. Hayabusa gibi yüksek cc makinalar diğer motorlara nasıl ayak uydurdu. Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı.

Ne sen sor nede biz söyleyelim :mrgreen: biz böyle alışkınız, bugüne kadar herhangi kötü bir durumla karşılaşmadık :cat: bizim gezilerimizde cc sorunu hiç olmadı olmayacakta :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 ----------

bak aklıma girenler girdi şimdi adanaya aralık soğuğunda 950km motorla gelebilirmiyim acep diye.geçen sefer arabayla bile yormuştu ...yok yok arabayla geleyim ben adanaya en iyisi :mrgreen:

çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık

Gelirsen bekleriz :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
oltmızı biz yanımızdan ayırmayız :bounce:avcının silahı hep yanındadır gürselimmmmm:rendeer:

abi eminim öyledirde, yola çıkmadan önce izin kaadıda lazım oda hep cebindemi:silent::bounce::queen:


Çok keyifli bir gezi olmuş gibi görünüyor. Darısı başımıza.

Mazur görürseniz bir iki sorum olacak. Konvoy dizilimi biraz kopuk gibi geldi bana, Tek başına gidenler, aralarda uzun mesafeler. Daha derli toplu bir dizilimle yol alınsa hem daha keyifli, hem de daha güvenli olurdu diye düşünüyorum.

İkinci olarak, konvoyla çok farklı motorlar var. Hayabusa gibi yüksek cc makinalar diğer motorlara nasıl ayak uydurdu. Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı.

selam arkadaşım:)
bizim gezilerimizde cc farkı herzaman vardır.her çeşit motorlarla yola çıkarız.dostluk ön plandadır.herkes birbirinin güvenliğini ön planda tutar.ve illede sıralı gideceğiz diye kuralımız yok bizim.güçlü motoru olupta orta hızda konvoy düzeninde sürüş zevki olan arkadaşlarımızda var gazlamayı seven arkadaşlarımızda:bounce: yol ayrımlarında birbirimizi bekleriz.herkes keyfini yaşar:cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
abi eminim öyledirde, yola çıkmadan önce izin kaadıda lazım oda hep cebindemi:silent::bounce::queen:

ulennnnnn sen ilk önce kendine bak.arife tarif gerekmezz:bounce:fotoları görmüyormusun.sen balığa gideceğine hanımını ikna etde gezilere gellll:queen::queen:gelmeme sebebini herkes biliyor.pasaportun işe yaramıyor:pr:kılıbıkkkkkk:)günaydın...SÜREYYA BACIMMMMMMMM
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst