- Katılım
- 12 Nis 2006
- Mesajlar
- 114
+1000000000boy' Alıntı:Güzel bir organizasyon olmuş. Ancak anlamadığım bir şey var. Herhangi bir kategori ayrımı yok muydu? Bir resimde Fazer ile Cruiser bir makina yarışıyor. İki resim sonra da sanıyorum Fazer gazlamış gitmiş, Cruiser daha ancak kalkıyordu, hakem de Fazer'a bakıyor.