- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #121
@kadirsoyyy
Hehehhehehee çok doğru söyledin :thumleft:
@e_erdun
Abi senin kuki bi dobermanla çiftleşmiş olmasın ya? :mrgreen:
BU HAFTASONUNA DA BİR GEZİ DÜZENLESEK ??? BEN BİRYERLER BAKAYIM...
bosverın ya suslemeyın zaten bınmıyor kı
Hehehhehehee çok doğru söyledin :thumleft:
@e_erdun
işte kukimin yavruları ama siyah olmuş
Abi senin kuki bi dobermanla çiftleşmiş olmasın ya? :mrgreen:
BU HAFTASONUNA DA BİR GEZİ DÜZENLESEK ??? BEN BİRYERLER BAKAYIM...