abi onların yavrusu manyak güzel olur. bizimkisi kendi yavruları içinden dişi bir tanesiyle çiftleşmişti. 6 tane yavrusu oldu. sabaha karşı doğurmaya başladı, ben uyanıp tek tek bütün yavruların doğumunu izledim. hepsi elime doğdu. ama yarım saat falan arayla doğuruyorlar. siz doğumu izlediniz mi? mutlaka resim çek, foruma koy. çok şeker oluyorlar.