20 AĞUSTOS 2005 CUMARTESİ YALIKÖY-ORMANLI

Gelip gelmeme durumunuz?

  • Kesin gelirim

    Oy: 0 0.0%
  • Kesin gelemem

    Oy: 0 0.0%
  • Belki gelebilirim

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bence önümüzdeki haftasonu için de birşeyler ayarlayalım diyorum. Bazılarımız 30 Ağustos nedeniyle Pazartesi gününü de birleştirip uzun tatile gideceklerdir ama burada olanlarla birşeyler yapalım diyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haa burada İspanyol kukırım sezeryanla 7 yavru meydana getirmiş dün :queen: dede oldum dede :flower: :flower: :flower:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
abi onların yavrusu manyak güzel olur. bizimkisi kendi yavruları içinden dişi bir tanesiyle çiftleşmişti. 6 tane yavrusu oldu. sabaha karşı doğurmaya başladı, ben uyanıp tek tek bütün yavruların doğumunu izledim. hepsi elime doğdu. ama yarım saat falan arayla doğuruyorlar. siz doğumu izlediniz mi? mutlaka resim çek, foruma koy. çok şeker oluyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok boy geziye geldiğim için" kukiyi "ispanyol kukırımı samimi bi arkadaşım olan ivana bırakmıştım" ivan arkadaşım romanya menşeli olup insanlardan çok kimseye zararı dokunmayan dört ayaklı insanları sever (hayvan demeye dilim varmıyo) akıllı çocuğum doğumu yapamadığından ivan biz yoldayaken tel açtı doğumu yapamıyo diye bende telde bize yakın g.o.paşa belediyesinin barınağı var oraya götür dedim orada sezeryanla yavrularını sağ sağlim doğurdu torunlarımı daha göremedim. yarın sabah allah kısmet ederse ilk işim torunlarımla kızımı görmeye gideceğim tabiki resimlerinide çekeceğim çünkü ilk torunlarım bunlar benim
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
araya girmeden duramadım e_erdun, abi birbirinize çok yakışıyonuz allah bu tabloyu bozmasın :rendeer:
motorda afilli olmuş :cat:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Erhan resimleri koyana kadar bir de grup fotoğrafı koyayım dedim...

img75610tn.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende birazdan eve gideceğim hanımın makinasındaki fotoları göndereceğim ama nasil bi türlü olacak geç olacak ama sonunda başaracağım resim göndrrmeyi bekleyin kardeşlerim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim gözümle çekilenler
pic001612wg.jpg

3213213129fo.jpg

pic00187ma.jpg

pic00197dg.jpg

pic00214pg.jpg

pic00224qb.jpg

pic00233eb.jpg

pic00248hv.jpg

pic00256ac.jpg

pic00260dt.jpg

pic00279ao.jpg

pic00280sb.jpg

pic00313lc.jpg

pic00321eu.jpg

pic00341qm.jpg

pic00337he.jpg

yehuu en sonunda becerebildim(resımdekı tarıhlerı göz önune almayın!!!!!!! makınenın tarıhı sasırmıs)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah herkese afiyet olsun 20 gündür aç gibi yemişik köfteleri arkadaşlar :rendeer:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
abi hep paraşütçüleri çekmişsin. bütün resimler bu kadar mı? :thumright:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boy kardeşim benim makinadakiler bu kadar :rendeer: erhan ne yaptı acaba resimleri :silent: paraşütçüler havada süzüldü bizlerde bunlar gibi asfaltta süzüldük ne güzeldi :thumleft: istersen öteki resimleri şıkıştırıp email at bana bende onları daraltıp foruma koyayım her halde erhan kardeşimin işleri yoğundu
bakamadı *email: [email protected]
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya şimdi aklım karıştı :silent: iki ayrı gezimi yapıldı bu mete-hanın anlattığı tulumba tatlılı gezi ayrı bir gezimi yani aynı gün aynı kişiler farklı gezilermi yaptılar yoksa aynı gezidenmi bahsediyonuz :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok bbrr mete hanın yazdığı gezi bugün 21.08.2005'de
çatalça yalıköy ormanlı gezisi dün 20.08.2005 tarihlerinde gerçekleşti
bilgilerine :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yani habire geziyosunuz :silent:
oh biz burda çalışalım :salut:
millet f1 gezisi ormanlı gezisi dolaşsın yokmu abi sizin iş güç falan ya :cherry:
bu arada tulumba tatlısı olayı dikkatimden kaçmadı :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bbrr bi cumartesimiz+pazar günümüz var bırakta bukadarcık olsun :flower: :thumleft:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
abi bizde oda yok bana mesela sor bugün ne diye bilmem çünkü günün bir önemi yokki her gün iş günü ve saat 12:00-04:00 arası yani bir nevi köle ve bu tam 7 ay sürüyor
abi bizimki şaka inanın sizleri tanıdığımıza çok memnun oluyoruz ve gezilerinizi merakla bekliyoruz :cat:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
arkdaslar herkese selam cok ii bi gezi olmus yine buyuk bir talihsizlik yasadım.(bahtsız bedevi olarak) cuma aksamı bakırkoyden sisliye yol alırken vites ayaklıgı koptu 4 . viteste sisliye kadar geldim sevinci icinde rahatladım motorun devrinde tutarak bu arada saat 23:20 mecidiyeköy ısıklara geldıgımde yavaslarken yolda yag bırınkıtısı oldugunu gece oldugu ıcın gormedım allahtan 30-40 gibi hızla gidiyodum motor kaydı motor biyere ben diger tarafa kolumda ve ayagımda morluk dısında bisey yok tu ama motoru 12 de yaptırabıldım ancak o yuzden yetısemedım sıze ve herzaman ki gibi kacırdım geziyi :pr: :pr: tam zamanında motor bozuldu ii gezi olmus :pr: :pr:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar,

Çok keyifli bir gün geçirdim herkese çok teşekkür ederim. Acemi bir sürücü olarak ilk gezimdi ve hatalarımı söylemeniz hoşuma gitti açıkcası. Umarım bir sonraki gezi de çok daha rahat hareket edebilirim. Mümkünse yağmursuz günleri tercih edelim :queen:

Bu arada bana gösterdiğiniz sabır için de teşekkürler, meğer bu motor 100 le de gidebiliyormuş :p

Hepinize tekrar teşekkürler :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kabir geçmiş olsun kardeşim :rendeer: yolda yağ,kum,su,mazot birikintilerine çok dikkat et kardeşim bunlar bizim için tehlikeli maddeler yolda :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
damlaözcan hoş geldin :rendeer: ama yolda gayet usta bir sürücüden farkın yoktu :bounce: gezi sıralarında malesef yağmura yakalanabiliniyor gün geçtik çede her motor sürüşte tecrübelerini edineceksin :thumleft:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst