20 AĞUSTOS 2005 CUMARTESİ YALIKÖY-ORMANLI

Gelip gelmeme durumunuz?

  • Kesin gelirim

    Oy: 0 0.0%
  • Kesin gelemem

    Oy: 0 0.0%
  • Belki gelebilirim

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@e_erdun
boy kardeşim benim ismimin yanına +eşi de de lütfen

e_erdun abi, liste motor kullanıcılarını içeriyor. Normalde benim de eşim geliyor ama yazmadım. Motor sayısı belli olsun diye. Yoksa kişi sayısı önemli değil.

Bu arada havanın yağmurlu olması bizi engellemez. Biz 3 motor kesin gidiyoruz. Yağmurdan cayanlar gelmeyebilir. Şeker miyiz eriyecez?
 
Katılım
24 May 2005
Mesajlar
7
selamlar benimde gelme ihtimalim var (bandit arkadaşım olur o davet etti) artçım ile beraber.
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
257
arkadaslar ben sifay1 kapt1m hastay1m cok fena gelem1yorum... aman d1kkat ed1n yagmuru bu kadar hafife almay1n.az once 3 km yol geld1m 4 defa kayd1m dikkali olun arkadaslar... :cat:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
arkadaslar yagmur yagıyor farkındasınız degıl mı yani yarın yagmaz demi :queen:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
beyler size ii eğlenceler ben çorluda olucam yine gelemiyorum bir gün mutlaka gelicem :pr:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, Ağustos ayının ortasındayız. Yağmur yağsa bile yaz yağmuru bunlar. Ahmak ıslatan derler. Hava çoğunlukla açık. Ayrıca yağmur yağsa ne olacak? Şeker misiniz ki eriyeceksiniz? 15 senedir yaz-kış demeden motora binerim. Eğer yağmurdan tırsan varsa geziye gelmeyebilir. Biz kesin gidiyoruz. Skullhunter ile Bergama Motosiklet Festivali'nden dönerken yağmura yakalandık, hem de inanılmaz iri damlalı ve sağnak bir yağmur. Yaklaşık yarım saat boyunca yağmurda yolculuk yapmıştık. Sonra güneş açtı ve birkaç dakikada üstümüz kupkuru oldu. Kim görse yağmur tarafından ıslatıldığımıza inanmazdı. Yağmurda sürüş çok keyiflidir ayrıca. Zaten motorcu adamın farkı da bu gibi durumlarda ortaya çıkıyor. Dediğim gibi, belirlenen saat ve yerlerde katılmak isteyenler katılabilir.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
Ya bişi sorucam ama bana gerçeği söyleyin 1-maxiscooter bu yola gider mi? 2- size yetişebilir mi? :cherry: :cherry: :salut:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@trigger

Arkadaşım drag yarışı yapmaya gitmiyoruz, toplu gezilerde herkese uygun bir sürat belirlenir ve o şekilde gidilir. Bırak maxiscooter normal 100cc lik scooterler bile geliyor gezilere. Maxiscooter çok rahatlıkla her türlü geziye katılabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar arkadaşlar :rendeer: son durumu yazın keşinleşsin olay :flower: :thumleft:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
kabir, abi saat 9'da gelirsen kimseyi bulamazsın. Buluşma bilgisini tekrar yazıyorum...

BULUŞMA YERİ :

ANADOLU YAKASI (Saat 09.45 - 10.00 arası) :
Kızıltoprak'tan Çevreyolu'na çıkarken yolun sağ tarafında kalan Shell benzincisi.

AVRUPA YAKASI (Saat 10.15 - 10.30 arası) :
Mecidiyeköy'den Şişli'ye giderken Şişli girişindeki içinde Burger King olan, Ermeni mezarlığının karşısındaki Shell Benzincisi.


e_erdun abi, kesinleşecek birşey yok. Bize katılmak isteyen, yukarıdaki buluşma saatlerinde buluşma noktalarında olur. Yetişemeyen bizi yolda yakalar. Güzergah şu şekilde : E5'ten gişelere kadar gidilecek, gişelerden TEM'e çıkılacak ve Çatalca çıkışına kadar TEM yolundan gidilecek. Çatalca çıkışından gişelerden çıkılacak. Sonra zaten Yalıköy tabelaları var. Ormanlı köyündeki Ormanlı plajına gidiyoruz.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar herkesi bekliyoruz, bizim şirketten de gelecekler olacak. Özellikle kız arkadaşı, nişanlısı, eşi olan getirsin, hatunlar yalnız hissetmesin kendilerini. Benim eşim ve şirketten bir kız arkadaşım da geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okey boy kardeşim :cat: eşimle geleceğim :rendeer: bide motorlu bi arkadaşım gelecek adı kerem zannedersem buraya üye değil ama :pr: gene gelecek :flower:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar şu an son durum aşağıdaki şekilde. Birçok kişi geliyorum deyip gelmeyecektir, hep öyle olur :p Yarın kim geliyor kim gelmiyor göreceğiz. Gelmek isteyen ve listede adı bulunmayanlar listeye adını ekleyebilirler. Şu anda 13 motosiklet gözüküyor.

boy
bandit
morriss (bandit'in arkadaşı)
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir
Pizza
Damla (bizim işten bir kız arkadaşım)
e_erdun
kerem (e_erdun abinin arkadaşı)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her ihtilama karşılık yağmurlukları olan arkadaşlarım yağmurluklarını + foto makinalarınıda yanına alsınlar :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi günü ve saati geldi :cat: geziye katılacak arkdaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum :bounce: allahım tüm motorcu ardaşlarım koru :king:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
amma heyecanlısın e_erdun abi yaa :mrgreen: sen gece uyuyamamışsındır da :mrgreen: baktım sabahın köründe forumdasın. helal olsun valla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizin gibi değerli genç arkadaşlarla tanışıp :cherry: hoş sohbetler beni gençleştiriyor :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst