20-30 Liraya Artik Motor Alamiyor muyuz ?

Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Oglan dogduktan sonra cb 650fimi sattim. Aradan 10 ay gecti ve tabi ki seytan durtuyor. Neyse dedim ilanlara bakayim en azindan ve sok oldum. Max 30k limit koydugumda en ucuz motor mt 07. Ben 23 24 bim civarina yamaha bolt gordugumu hatirliyorum ? Sifirina bakayim dedim 40 binin ustunde. Bu ne ya ?
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
Oglan dogduktan sonra cb 650fimi sattim. Aradan 10 ay gecti ve tabi ki seytan durtuyor. Neyse dedim ilanlara bakayim en azindan ve sok oldum. Max 30k limit koydugumda en ucuz motor mt 07. Ben 23 24 bim civarina yamaha bolt gordugumu hatirliyorum ? Sifirina bakayim dedim 40 binin ustunde. Bu ne ya ?

aaah ah paşam ah. dua et ki konudan uzak kalışın sadece 10 ay. ayrı kalma süresi 3 5 yıl olan motorcu kalp krizi bile geçirebilir. kesinlikle haklısın. 9 liraya 1 yıl önce aldığım motorum şu an 14 küsür. üstelik aldığım paradan daha fazla isteyen 2. el satıcılar var. pis fırladı rakamlar sanıyorum yakıt ve sıfır alım ücretlerinden ötürü motosiklete kayış oldu (kesin emin değilim bu bir yorum) bu da kamu adına zarar demek. motorların ucuz oluşu azaltılıyor sanırım vergi kaybı olmaması için. bu devlet yönü. üretici satıcı açısından ise şöyle galiba durum: arz talep dengesi bozuldu motor isteyen artınca. adamlarım malları daha kıymetli oldu. kıymetli mal ucuza satılmaz. bunlar da zam yapıyorlar
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Oglan dogduktan sonra cb 650fimi sattim. Aradan 10 ay gecti ve tabi ki seytan durtuyor. Neyse dedim ilanlara bakayim en azindan ve sok oldum. Max 30k limit koydugumda en ucuz motor mt 07. Ben 23 24 bim civarina yamaha bolt gordugumu hatirliyorum ? Sifirina bakayim dedim 40 binin ustunde. Bu ne ya ?

1004580.png
 

aoo

Katılım
8 Şub 2018
Mesajlar
28
aaah ah paşam ah. dua et ki konudan uzak kalışın sadece 10 ay. ayrı kalma süresi 3 5 yıl olan motorcu kalp krizi bile geçirebilir. kesinlikle haklısın. 9 liraya 1 yıl önce aldığım motorum şu an 14 küsür. üstelik aldığım paradan daha fazla isteyen 2. el satıcılar var. pis fırladı rakamlar sanıyorum yakıt ve sıfır alım ücretlerinden ötürü motosiklete kayış oldu (kesin emin değilim bu bir yorum) bu da kamu adına zarar demek. motorların ucuz oluşu azaltılıyor sanırım vergi kaybı olmaması için. bu devlet yönü. üretici satıcı açısından ise şöyle galiba durum: arz talep dengesi bozuldu motor isteyen artınca. adamlarım malları daha kıymetli oldu. kıymetli mal ucuza satılmaz. bunlar da zam yapıyorlar

Reberemo'nun dediği gibi ben de yaklaşık 3-4 yıl uzak kaldım. Kafayı yemek üzereyim. Basit bir örnek CBR 1000RR 2016 temmuz ayında 59.000 TL, şimdi 80.600 TL. Bu ülkede para biriktirilerek bir şey alınamayacağı çok açık.
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
Reberemo'nun dediği gibi ben de yaklaşık 3-4 yıl uzak kaldım. Kafayı yemek üzereyim. Basit bir örnek CBR 1000RR 2016 temmuz ayında 59.000 TL, şimdi 80.600 TL. Bu ülkede para biriktirilerek bir şey alınamayacağı çok açık.

deli paralar kardeşim yahu. aslında brni endişelendiren gizli daha doğrusu ilk bakışta görünmeyen bir risk var ki ülkem ve insanlarım adına endişem had safhada. bunu gündemleştiren yok pek maalesef. bu aşırıya kaça fiyatlar bizleri alt segmente itiyor. bu şu demek bence. otomobilin çinlisine binmenin riski ile motosikletin çinlsine binmenin olası sorunları riskleri bir değil. servisi parçası sorunlu kendi sağlamlığı kullanım güvenliği diğerlerine göre muamma sayılabilecek, hele yıllandıkça riskin iyice arttığı motorlara kayıyoruz. lastiği freni gidonu zinciri... daha riskli ülke malları artıyor doğal olarak ötekiler zamlandıkça.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Oglan dogduktan sonra cb 650fimi sattim. Aradan 10 ay gecti ve tabi ki seytan durtuyor. Neyse dedim ilanlara bakayim en azindan ve sok oldum. Max 30k limit koydugumda en ucuz motor mt 07. Ben 23 24 bim civarina yamaha bolt gordugumu hatirliyorum ? Sifirina bakayim dedim 40 binin ustunde. Bu ne ya ?

Epeyi oldu fiyatlar böyle olalı ya yerli markaları tercih edeceksin yada paşa paşa 40 50 bin vereceksin. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır sen bir jetlag yaşıyorsun buda zamanda bir kayma sebep oldu gözlerini açtığında bir rüyadan uyanıcaksın 1.60 dolar benzin 1.5 lira felan
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
şimdi almazsan 2 yıla kadar 20k param var ne alayım sorusuna cevap olarak az daha koy YBR al diyeceğiz.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Al bir 1000 lik kullan kendine. Bir ara ilanda gördüm 23,500 yazmıştı.
Ben motosikletide gördüm ama yinede almadım. Çünkü benim aradıgım motosiklet degil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

250 lik çok pahalı 600 lük ve 1000 cc al daha ucuz kardesim.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
2014 yılının ağustos ayında pulsar 200ns almıştım. 7300tl idi.
yani
3365 dolar.

şimdi üzerine absli hali ile 2017 model sıfır motorlar 12.000 tl.
yani
3205 dolar

zammı bırak adamlar indirim yapıyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst