- Katılım
- 18 Haz 2006
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
20 05 2007 Mersin Motor Kulübü (mmk) çyayla Gezisi
20 05 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) VE ADANALI MOTORCU ARKADAŞLARLA Ç.YAYLA GEZİSİ
bir gezimizde daha sizlerleyiz.
bu sefer adana dan misafirlerimiz vardı.
Yine her zamanki gibi Pazar sabahı birazda zorda olsa uyanılıyor fakat motorla gezme fikri aklına gelince ayıkması kolay oluyor.
Sabah sabah oğlum yine tepeme dikildi hadi baba geç kalacaz diyerek beni uyandırdı. Ufak bir aparatifin ardından hazırlanıp buluşacağımız yere geliyoruz. Arkadaşları tam yola çıkmak üzere son hazırlıklarını yaparken yakalıyoruz ve birkaç poz alıp yola koyuluyoruz.


yola çıkıyoruz. Kırmızı ışıkta beklerken gurubun görünüşü

Tarsus a geldik

Tarsus ta kapalı olan afra alışveriş merkezinin önüne geliyoruz ve park edip adanadan gelen arkadaşları uzunca bi süre bekliyoruz. Nihayet 1 saat sonra geliyorlar. Adanalı arkadaşlardan birinin lastiği patlamış ve lastikçideymiş. Bu arad foto boş durmamış. Oğlum ehmetcan, can sıkıntısını fotoğraf makinesinden almış. Afra otoparkından fotolar




hamsikentli ve dedemiz eşiyle

kros çu arkadaşlar bu sefer turinkçi oldu sağolsunlar bizleri yalnız bırakmadılar

başkanımız burhan bey siyahlarıda giymiş ki bu sıcakta nasıl serinleyeceğini şaşırdı. Gerçi hepimiz aynı durumdayız.

arkadaşlar sohbette


başkana ne anlatıyorum acaba?

başkan yavaş yavaş soyunmaya başladı. Saffet te asker pozu vermiş

motorlarımız

dedemiz yine yakalamış ufuk la orçun u bi pozda onlardan almış


yolu bilmediği için bir arkadaşımızı adanalı lastiği patlayan arkadaşa klavuz olarak bırakıp gurupla yola çıkıyoruz. Yoldan manzaralar.






sarıkavakta mola anı. Hava sıcak. Sulanıp çaylanıp yola çıkılacak



çamlıyaylada yine bir mola. Arkadaşlar dinleniyor

hamsi Turgut ağabeyye yine ne saçmalıyor Allah bilir.

küçük bir tavla turnuvası. Tabii yenildim.

çaylar içilip sohbetler yapılıyor

adanadan gelen arkadaşlardan Mehmet ile sohbet

yine adana dan gelen arkadaşlardan namı değer sarhoş tekin ağabeymiz ve başkanımız burhan bey sohbette

yola çıkma zamanı. Oğlumun bir pozu. Buradan yemek yiyeceğimiz yere hareket ediyoruz.

yemek yiyeceğimiz yerdeyiz ve manzara bir harika yine oğlum fotoğraf makinesinin hakkını veriyor. Çevreyi görüntülüyor.








çevreyi inceledik manzarayı seyrettik ve içeri, lokantaya giriyoruz.



motorcunun karnı doyunca napar. Tabi sıra motorları incelemeye geldi.
Bu arada adanadan adem bey ve mersin den Alper çıkageldiler.


buda alperin yeni motoru. Allah bi daha kaza bela vermesin.

yemek yendi motorlar incelendi ve adanalı arkadaşlar erken kalktılar. Sağolsunlar bizleri kırmayıp geldiler.
Daha sonra nereye gidelim tartışmalarından sonra rota bi otarafa bi bu tarafa derken karar verildi ve kadıncık baraj gölüne gidilecek ve kadıncık baraj gölündeyiz.


oğlum Mehmetcan


ben ve oğlum


hamitle beraber

ve mola bitiyor Ankara yoluna çıkıp Tarsus a doğru yola çıkılıyor. Tarsusa varmadan bi benzin istasyonunda mola




buradada boş durmuyoruz tabii motor denemeleri ve mtosikletle yavaş gitme yarışması.



yola çıkıyoruz . yoldan görüntüler.






ve başladığımız yere kazasız fakat belalı dönüyoruz. Bir arkadaşımızın motoru arıza yaptığından dolayı tarsusta bıraktık. Kafede günün kritiği ve sohbetler yapıldı.






son olarak bizler gibi yorgun motorlarımız.

ve bir gezimizde burada bitiyor.
Diğer arkadaşların çektiği fotoğrafları da yarın ekliyecem.
20 05 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) VE ADANALI MOTORCU ARKADAŞLARLA Ç.YAYLA GEZİSİ
bir gezimizde daha sizlerleyiz.
bu sefer adana dan misafirlerimiz vardı.
Yine her zamanki gibi Pazar sabahı birazda zorda olsa uyanılıyor fakat motorla gezme fikri aklına gelince ayıkması kolay oluyor.
Sabah sabah oğlum yine tepeme dikildi hadi baba geç kalacaz diyerek beni uyandırdı. Ufak bir aparatifin ardından hazırlanıp buluşacağımız yere geliyoruz. Arkadaşları tam yola çıkmak üzere son hazırlıklarını yaparken yakalıyoruz ve birkaç poz alıp yola koyuluyoruz.


yola çıkıyoruz. Kırmızı ışıkta beklerken gurubun görünüşü

Tarsus a geldik

Tarsus ta kapalı olan afra alışveriş merkezinin önüne geliyoruz ve park edip adanadan gelen arkadaşları uzunca bi süre bekliyoruz. Nihayet 1 saat sonra geliyorlar. Adanalı arkadaşlardan birinin lastiği patlamış ve lastikçideymiş. Bu arad foto boş durmamış. Oğlum ehmetcan, can sıkıntısını fotoğraf makinesinden almış. Afra otoparkından fotolar




hamsikentli ve dedemiz eşiyle

kros çu arkadaşlar bu sefer turinkçi oldu sağolsunlar bizleri yalnız bırakmadılar

başkanımız burhan bey siyahlarıda giymiş ki bu sıcakta nasıl serinleyeceğini şaşırdı. Gerçi hepimiz aynı durumdayız.

arkadaşlar sohbette


başkana ne anlatıyorum acaba?

başkan yavaş yavaş soyunmaya başladı. Saffet te asker pozu vermiş

motorlarımız

dedemiz yine yakalamış ufuk la orçun u bi pozda onlardan almış


yolu bilmediği için bir arkadaşımızı adanalı lastiği patlayan arkadaşa klavuz olarak bırakıp gurupla yola çıkıyoruz. Yoldan manzaralar.






sarıkavakta mola anı. Hava sıcak. Sulanıp çaylanıp yola çıkılacak



çamlıyaylada yine bir mola. Arkadaşlar dinleniyor

hamsi Turgut ağabeyye yine ne saçmalıyor Allah bilir.

küçük bir tavla turnuvası. Tabii yenildim.

çaylar içilip sohbetler yapılıyor

adanadan gelen arkadaşlardan Mehmet ile sohbet

yine adana dan gelen arkadaşlardan namı değer sarhoş tekin ağabeymiz ve başkanımız burhan bey sohbette

yola çıkma zamanı. Oğlumun bir pozu. Buradan yemek yiyeceğimiz yere hareket ediyoruz.

yemek yiyeceğimiz yerdeyiz ve manzara bir harika yine oğlum fotoğraf makinesinin hakkını veriyor. Çevreyi görüntülüyor.








çevreyi inceledik manzarayı seyrettik ve içeri, lokantaya giriyoruz.



motorcunun karnı doyunca napar. Tabi sıra motorları incelemeye geldi.
Bu arada adanadan adem bey ve mersin den Alper çıkageldiler.


buda alperin yeni motoru. Allah bi daha kaza bela vermesin.

yemek yendi motorlar incelendi ve adanalı arkadaşlar erken kalktılar. Sağolsunlar bizleri kırmayıp geldiler.
Daha sonra nereye gidelim tartışmalarından sonra rota bi otarafa bi bu tarafa derken karar verildi ve kadıncık baraj gölüne gidilecek ve kadıncık baraj gölündeyiz.


oğlum Mehmetcan


ben ve oğlum


hamitle beraber

ve mola bitiyor Ankara yoluna çıkıp Tarsus a doğru yola çıkılıyor. Tarsusa varmadan bi benzin istasyonunda mola




buradada boş durmuyoruz tabii motor denemeleri ve mtosikletle yavaş gitme yarışması.



yola çıkıyoruz . yoldan görüntüler.






ve başladığımız yere kazasız fakat belalı dönüyoruz. Bir arkadaşımızın motoru arıza yaptığından dolayı tarsusta bıraktık. Kafede günün kritiği ve sohbetler yapıldı.






son olarak bizler gibi yorgun motorlarımız.

ve bir gezimizde burada bitiyor.
Diğer arkadaşların çektiği fotoğrafları da yarın ekliyecem.
Son düzenleme:


