20.04.2016 34 En 9844 Kağıthane Hamidiye'den Kırmızı VFR çalınmıştır.

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Bulunmasına bende çok sevindim. Geçen haftalarda Hamidiye mahallesinin 1 km aşağısında ofisparkın önünde r25 çalındı ve hala bulunamadı
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
62
Bugun bu sekilde calinan motosikletiniz yarin gene calinabilir bundan ders cikarin hocam ve guvenlik seviyenizi artirin evinizin yaninda ucretli otopark varsa onunla anlasabilirsiniz aylik bir tutar icin yahut kapali motosiklet garajlari satiliyor kumanda ile acilir kapanir cinsten oyle birsey edinip bir kac modifiye ile dahada guvenli hale getirebilirsiniz. Gozunuz aydin bulunmasina sevindim gule gule binin kazasiz belasiz insaAllah
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
öncelikle geçmiş olsun, kamera görüntülerini paylaşabilirmiziniz?

Selam, görüntüler elimde mevcut değil, tam almak için gidecekken polis aradı ve bulunduğunu söyledi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Bugun bu sekilde calinan motosikletiniz yarin gene calinabilir bundan ders cikarin hocam ve guvenlik seviyenizi artirin evinizin yaninda ucretli otopark varsa onunla anlasabilirsiniz aylik bir tutar icin yahut kapali motosiklet garajlari satiliyor kumanda ile acilir kapanir cinsten oyle birsey edinip bir kac modifiye ile dahada guvenli hale getirebilirsiniz. Gozunuz aydin bulunmasina sevindim gule gule binin kazasiz belasiz insaAllah

Eyvallah, aynen iyi ders çıkardım. Artık bu bölgede tutmuyorum. Gps sistemi, iyi bir halat zincir ve disk kilidi ile desteklemeyi düşünüyorum. apartman ilede bu güvenlik sorunu için toplantı yapmamız gerektiğini konuştum.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Gecmis olsun ve gozunuz aydin,hem uzuldum hem sevindim :) umarim birdaha yasamazsiniz bu sorunu
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
alarmdan ziyade motorun herhangi bir yerine pil ya da batarya ile çalışan bir GPS cihazı koyun, selenin altı olablir mesela başka yerleri de olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
büyük geçmiş olsun valla bende büyük motor bakıyorum da bu tür haberleri görüne korkuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst