Bulunmasına bende çok sevindim. Geçen haftalarda Hamidiye mahallesinin 1 km aşağısında ofisparkın önünde r25 çalındı ve hala bulunamadı
öncelikle geçmiş olsun, kamera görüntülerini paylaşabilirmiziniz?
Bugun bu sekilde calinan motosikletiniz yarin gene calinabilir bundan ders cikarin hocam ve guvenlik seviyenizi artirin evinizin yaninda ucretli otopark varsa onunla anlasabilirsiniz aylik bir tutar icin yahut kapali motosiklet garajlari satiliyor kumanda ile acilir kapanir cinsten oyle birsey edinip bir kac modifiye ile dahada guvenli hale getirebilirsiniz. Gozunuz aydin bulunmasina sevindim gule gule binin kazasiz belasiz insaAllah