- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün civardan birisinin 2017 model ktm 250exc'i ödünç aldım 20 dakikalığına. üzerinde pirelli scorpion mx32 lastikler vardı.
Kullanamadım bir türlü. Çok güvensiz geldi. Debriyajı hafif bıraktığımda ya arka teker spin atıyor ya da ön teker kalkıyor. Ayağa kalkıp ağırlığı gidona verince tamam, eyvallah müthiş oluyor ön teker kalkmadığı için, fakat yorulduğum zaman ya da yanlayıp döneceksem oturuyorum sanki sadece arka tekerle gidiyormuşum da, ön tekeri sırf düşmeyeyim diye arada gazı kesip yere değdirip tekrar havaya kaldırmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Ön teker kalkmıyor tabi de, yere arka teker kadar baskı uygulamadığını hissedebiliyorum giderken. Zaten momentumu yakalamadan gazı yarıya kadar açınca ön direk olarak kalkacakmış gibi oluyor, bu kısmı anladım. iki zamanlıda debriyajı müthiş dikkatli kullanmak gerekiyormuş, onu 5dk da kavradım. Fakat güç dengesi tuhaf geldi bana. Farklı olacağıı biliyordum zaten ama, enduroya başlagıç olarak 250cc 2 zamanlı alma isteğim kaçtı. 200 lük ya da 150 lik falan bakacağım sanırım.
2 zamanlı enduro kullanmak hep böyle mi? Yoksa 250cc olduğu için mi bana böyle geldi, yoksa hiçbir şey bilmediğimden dolayı mı tuhaf karşıladım bu durumu? Aydınlatın lütfen.
Kullanamadım bir türlü. Çok güvensiz geldi. Debriyajı hafif bıraktığımda ya arka teker spin atıyor ya da ön teker kalkıyor. Ayağa kalkıp ağırlığı gidona verince tamam, eyvallah müthiş oluyor ön teker kalkmadığı için, fakat yorulduğum zaman ya da yanlayıp döneceksem oturuyorum sanki sadece arka tekerle gidiyormuşum da, ön tekeri sırf düşmeyeyim diye arada gazı kesip yere değdirip tekrar havaya kaldırmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Ön teker kalkmıyor tabi de, yere arka teker kadar baskı uygulamadığını hissedebiliyorum giderken. Zaten momentumu yakalamadan gazı yarıya kadar açınca ön direk olarak kalkacakmış gibi oluyor, bu kısmı anladım. iki zamanlıda debriyajı müthiş dikkatli kullanmak gerekiyormuş, onu 5dk da kavradım. Fakat güç dengesi tuhaf geldi bana. Farklı olacağıı biliyordum zaten ama, enduroya başlagıç olarak 250cc 2 zamanlı alma isteğim kaçtı. 200 lük ya da 150 lik falan bakacağım sanırım.
2 zamanlı enduro kullanmak hep böyle mi? Yoksa 250cc olduğu için mi bana böyle geldi, yoksa hiçbir şey bilmediğimden dolayı mı tuhaf karşıladım bu durumu? Aydınlatın lütfen.
Son düzenleme: