2 silindir ve üstü motorlar..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
çok karbratörlü motorlarda rolanti ayarı nasıl yapılıyo mesela biri yüksek devirde çalışır diğer silindir az bunu nasıl ayarlıyorlar mesela gaz kolları falan bunlar nasıl ayarlanıyor??
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bir saydam hortum mesela serum hortumu. bunun içine az miktarda renkli sıvı mesela motor yağı koyuyorsun. her iki ucunu her iki karbüratore tuttur. emişi fazla olan taraf da vakum oldugundan o taraf daki sıvı seviyesi yüksek olur.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Bahsettiğin ayarın ismi rolanti değil Senkron ayaarı.
Asıl ismi Synchronization.Genelde sync olarak geçebilir.Karbüratörün emiş uçları vardır.Bunlar lastik birer tıpa ile kapatılmıştır.Senkronizasyon aletinin hortumlarını bu tıpaları çıkarıp bulunduğu yere takılarak değer ölçümü neticesinde hava , gaz ve kelebek konumu ayaları yapılarak bahsettiğin ayar yapılabilir.
Rolanti ayarı ise iki karbüratörün ortasındaki rölanti vidasıyla arzu ve isteğe göre yapılabilir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bahsettiğin ayarın ismi rolanti değil Senkron ayaarı.
Asıl ismi Synchronization.Genelde sync olarak geçebilir.Karbüratörün emiş uçları vardır.Bunlar lastik birer tıpa ile kapatılmıştır.Senkronizasyon aletinin hortumlarını bu tıpaları çıkarıp bulunduğu yere takılarak değer ölçümü neticesinde hava , gaz ve kelebek konumu ayaları yapılarak bahsettiğin ayar yapılabilir.
Rolanti ayarı ise iki karbüratörün ortasındaki rölanti vidasıyla arzu ve isteğe göre yapılabilir.

Benden once yazilmis bir silindir az digeri hizli yazinca , ne rolantisi dedim kendi kendime.

Bahsi gecen senkron saati budur. 1 ile 4 silindir arasindaki tum motorlara takilabilir, sordugun soruyu bu cihaz cevapliyor

41-oCSsDUkL._SL500_AA300_.jpg
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Kendin yapmayacaksan tercih edeceğin servis elektronik senkron cihazı olan bir servis olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst