2 petrol ofisi arasında fiyat farkı?

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biizim burda 2 tane po var
aşşağıdakine gittim bu sefer kurşunsuz 2.66 lira idi
diğer taraftaki poda 2.79
:salut: :salut: :salut:
bişi anlamadım :salut: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serbest fiyat uygulması başladı ya ondandır :) ikiside yakınsa ucuzuna gitcen ;)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya 2.66 olan yer biraz sakat benzini onu biliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sence benzine bişeyler mi katıyo? :jocolor: o halde şikayet etsene PO ya, Shell de öyle bir durum oldumu anında pompaya el koyup numune alıp teste götürüyorlar, bi numara varsa "vay o benzini satan istasyonun haline!.." :sunny:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
su katıyorlar daha iyi çekiyor
ya senelerdir orası öyle biliniyor
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
arkadaşalr evet serbest fiyat uygulaması var her benzin istasyonu artık istediği fiyatı çekebilir. fakat dün benzinin fiyatı 2.79'du bugün ise %4.4 oranında indirim oldu ve 2.66'ya düştü iki istasyon arasındaki fark o yüzdendir. belki de adamlar tabelayı değiştirmeyi unutmuşlardır.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Adam gibi çalışan benzin istasyonlarında " Bu benzin istasyonlarının benzini düzenli olarak kontrol edilmektedir " diye, kontrol eden şirket tarafından asılan tabela oluyor. BU istasyonları tercih etmenizi öneririm
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
81
yada kirası fazladır.. bu arada benzin ile su karışmaz.motorun içe bir şekilde su girerse bembeyaz duman çıkarır.su oranı arttıkçada yanma odası bu suyun bir bölümünu yakamayacak ve bulduğu en zayıf noktadan bi kaç parça ile fırlayıp gidcektir.motora zararı olmaz ama solvent tarzında düşük maliyetli katık ekliyorda olabilir.zaten hemen anlarsın çekişinden.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
180
aman 3 kuruş fazla olsun bildiğiniz yerden alın benzini ne yaptıkları ne sattıkları belli olmayan yerden almayın...
:cat:
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
ilnapoli,
005.gif
dogru dedın
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
-PO2da normal benzin hala satılıyormu. Bio benzin diye bir şey çıkarıp yurdumuza malettilerde o bakımdan soruyrum.Arkadaşım yoksa bio benzin mi koyuyon motora. Onun fiyatı zaten yüksektir.O kadar bugday gidiyor onun için.
-Bir sorayım dedim. Bio benzinde denetim olmadığı için (standartları yok şu an -ya da belli değil) bana sakıncalı gibi geliyor.Aman dikkat.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bu devirde hala benzinin içine onu bunu katanlar var mı yawww:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bio benzin harbi işe yarıyor
bunu kaç kere denedim
bu benim motor bio benzin olunca bir düzlük var orda 80 rahat aşıyor
normal başka yerden aldığımla 70 ancak vuruyor
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
Eylülde açmışsın konuyu 5x yeniden diriltmiş.Herhalde 2 PO arasındaki fiyat farkı kalmamıştır ve ya pahalı satan PO kaldırılmıştır.
-95 oktan diye bana Pamukkale yolu üzerindeki Po istasyonu pahalıya sattı bioyu. Ama 98 oktan diye biliyorum sattıkları bio benzin. Neyse bizim düldül geri dönüş yolunda Pamukkale otobüsüyle yarıştı otobus sınır 90 diyolar ama bizim gösterge 120-130 arasında gitti geldi ve en sonunda geçtim.Normal benzinle ancak 110 yapabiliyordu.Bir orda farkettim farkı ve 1 hafta sonra benzin hortumu patladı ve ön takım kompile bakıma girdi..
-En akıllıca yolu öğrenmenin adamlar reklamlarında Corvette kullanıyor o tür bir araba 98 ile çalışır. Eğer öğle değilse reklam sadece reklam olsun diye yapılmış demektir.
-saygılar...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha aslan sütü:queen:
motor hep sağa çekiyor:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst