2 kişi yaptığımız istanbul turu

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
istanbuldan görüntüler...

dün shemoto ile birlikte yaptığımız jinlun testleri

shemoto motoru test ediyor

goruntu0772td.jpg


goruntu0789jm.jpg


goruntu0796gs.jpg


evet selamıda aldık

goruntu0809st.jpg


ve ayaklarının yere zor deydiğinin farkına vardı biraz daha yere yakın olan(benim motorum) regali aldı şu anda çukurdan çıkartmaya uğraşıyor

goruntu0810ca.jpg


uzun uğraşlar sonucu çıkartıktan sonra sözde kukaların arasından geçiyor ben kuka falan görmedim yolda ama o buldu

goruntu0825ek.jpg


goruntu0837rr.jpg


ve parkta alkollü içeceklerin tüketilmesi yasakmış ordaki kişileri uyarıyor parkta yasak olduğunu anlatıyor

goruntu0849jl.jpg


ve son olarak günün yorumu

goruntu0854bx.jpg


ve son olarak can güvenliği istiyorum bunları okuduktan sonra kescek beni .....
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
son foto harbi hoş olmuş.güzel yakalamışsınız.:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Çok güzel olmuş.

Her gezide sayıyı bu hızla arttırırsan, tiz zamanda kabile olarak gezmeye başlarsınız:p

Not:Shemotonun kendi motoru varmıydı? Merak ettimde.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
kendi motoru değil denemek amacı ile aldı bir hafta onda kalacak sanıyorum
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Cuk_o son resim cuk oturmuş...:queen: Sağlıcakla kal...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
17
süperr olmuş valla lastiklerinize sağlık,ama bi şikayetim var:madem geziyosunuz niye bizleri çağırmıyoonuz?darıldım valla.
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
nasıl denemek için test motosikleti mi? yani firma'dan mı aldınız?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Super olmus lastıgınıze saglık.. Son ftoya bayıldım, kıskandım hemen aynısını yakalamakla uurasıcam:p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Güzel gezi olmuş. Altıyol Boğa'ya da bekleriz.

alestevardiya' Alıntı:
Super olmus lastıgınıze saglık.. Son ftoya bayıldım, kıskandım hemen aynısını yakalamakla uurasıcam:p

derya sen benim msn avatarımı görmedin sanırım. Bak asıl bunu yakalamak önemli. Ben dikizde aşkı yakalamıştım herkesten önce.


Alestevardiya Cuma aksamı 19:30 - 20:00 civarı caddebostan'da gördüğüm motor senin motorunun son haliyse eğer 10 numara olmuş. :cat: Eğer değilse biri senin fikirlerini çalıp hızlıca uyarlamış. :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selammmm Shemoto
1-kasksız motora bindin
2-ve alkol aldınnn (hemde yasak bölgede ha)
3-ve o halde motora bindin
pes yani pesssssss
ve olmayan kukaların arsından geçtinnnn:rendeer:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
geziden bazı anlar

birlikte inşallah daha çok gezilere katılırız....:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
resimler çok hoş evet...sağolun...:rendeer:

evet sadobey bende bugün pempeye yakın bir tonda cincun gördüm...ayunun biri vardı üstünde...arkada da hatun...ama tuhaf bir pempe...Selami çeşme civarlarında...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
cuk resimler nefis en son resim çok cuk:rendeer: manyak bir kare olmuş tşk ederim ama birdahaki sefere 4 kişi çıkın sonakinede 8 sonakinede 16 katlaya katlaya gidin:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst