- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah Bursadan akçakocaya doğru gitmeye karar verdik. Hem yeni aldığımız Aselsan telsizleri deneyecektik hemde gezmeye düşünüyorduk. Fakat yolumuz izmitte son buldu.
Anayoldan izmit'e giriyoruz. Hızım 90 civarı lambalar bana yeşil yanıyor. Tam lambayı kontrol ediyordum sağ şeritteki kamyonun acı fren sesini duydum önüme baktığında amcamın biri sahil yolunda yürür gibi karşıya geçiyor üstelik ona kırmızı yanıyor. Korna çalarak frenlere asıldım ama nafile duramiyacağım belli. Ama adam hiç bakmadan aldırış etmeden yürümeye devam etti. Kontra yaparak şeridin en soluna kaldırımın dibine kadar kıvırdım motoru ama adam bakmadı ve aynam adama çarptı. Ayna çarpınca dengemi kaybettim ve yerdeyim. Dizlikler ceket kask eldiven herşey tastamamdı. yere düşüşüm yüzüstüydü ama durduğumda kendimi sırtüstü buldum. Elimde yanma hissettim eldiveni çıkardım derim biraz parçalanmış sağ yanımda acıyor. Hemen adamın yanına koştum adam dizini tutuyordu. Neyse ambulans geldi adamı aldılar. Polisler rapor tuttu. Alkol testi yaptılar. Adamın ayağında kırıktan şüphe ettiler ama birşeyi yok. Herneyse hastanede ikimizede alkol muayenesi yapıldı. O da ne herif 165 promil alkollü. Hemde saat öğlen 11'de. Polisin dediğine göre en az 5 bira içmesi gerekiyormuş bu rakama ulaşmak için. Birde demezmi siz yanlış ölçtünüz 1 şişe şarap içtim diye
r: Ölçümüde doktor yaptı.
Kırımızı ışıkta geçiyor (üstelik 5 metre ilerisinde üstgeçit var) 165 promil alkollü. Ve hiç sağına soluna bakmıyor. Olan bize oldu omzum ağrıyor, elim sargılı kalçamın yanıda soyuldu. adamda hiçbirşey yok. Daha sonra motoru almaya gittim Etraftaki esnafın dediğine göre; Adama daha öncede kamyon çarpmış birşey olmamış. İçki parası koparabilmek için arabaların önüne atlayıp kaza yaptırıyormuş. Saolsun adamın enişteside benden yana şahit oldu :silent: Tüm esnafta bıktık bundan keşke öldürseydin diyor. Olaya bakarmısınız. Ölse ömür boyu vicdan azabı birde hiç suçun yokken içerde yat hayatın zehir olsun.
Ne insanlar var ya tüm günümü rezil etti. Üstelik motorun maşada 1 cm kadar yamuldu 1 milyar hasar çıkar heralde. Ne kadar dikkat etsenizde olacak olduğu zaman oluyor işte. Ben adama değil adam bana çarptı resmen. Motordan vazgeçmedim geçmem hemen belirteyim.
İnşallah sizlerin başına gelmez. Korumalar çok önemli eğer dizlikler olmasaydı kesin dizkapağım fena zedelenirdi.







Bu arada maşa biraz yamuk. Resimde görülen grenaj çizik, sinyal kırık (sinyallerin hepsini başka sinyalle değiştiricem zaten sevmemiştim) Ve Fren maşasınında ucu eridi. Egsozdada çizik var ( derin değil zımpara ile baya azalır) Daha önce maşa değiştiren varmı sizce ne kadardır ? Grenajın 95 lira olduğunu ilk kazamdan biliyorum :salut: Ama maşa beni korkutuyor. Fren kolu ve sinyallar fazla masraf çıkarmaz diye umuyorum.
Anayoldan izmit'e giriyoruz. Hızım 90 civarı lambalar bana yeşil yanıyor. Tam lambayı kontrol ediyordum sağ şeritteki kamyonun acı fren sesini duydum önüme baktığında amcamın biri sahil yolunda yürür gibi karşıya geçiyor üstelik ona kırmızı yanıyor. Korna çalarak frenlere asıldım ama nafile duramiyacağım belli. Ama adam hiç bakmadan aldırış etmeden yürümeye devam etti. Kontra yaparak şeridin en soluna kaldırımın dibine kadar kıvırdım motoru ama adam bakmadı ve aynam adama çarptı. Ayna çarpınca dengemi kaybettim ve yerdeyim. Dizlikler ceket kask eldiven herşey tastamamdı. yere düşüşüm yüzüstüydü ama durduğumda kendimi sırtüstü buldum. Elimde yanma hissettim eldiveni çıkardım derim biraz parçalanmış sağ yanımda acıyor. Hemen adamın yanına koştum adam dizini tutuyordu. Neyse ambulans geldi adamı aldılar. Polisler rapor tuttu. Alkol testi yaptılar. Adamın ayağında kırıktan şüphe ettiler ama birşeyi yok. Herneyse hastanede ikimizede alkol muayenesi yapıldı. O da ne herif 165 promil alkollü. Hemde saat öğlen 11'de. Polisin dediğine göre en az 5 bira içmesi gerekiyormuş bu rakama ulaşmak için. Birde demezmi siz yanlış ölçtünüz 1 şişe şarap içtim diye
Kırımızı ışıkta geçiyor (üstelik 5 metre ilerisinde üstgeçit var) 165 promil alkollü. Ve hiç sağına soluna bakmıyor. Olan bize oldu omzum ağrıyor, elim sargılı kalçamın yanıda soyuldu. adamda hiçbirşey yok. Daha sonra motoru almaya gittim Etraftaki esnafın dediğine göre; Adama daha öncede kamyon çarpmış birşey olmamış. İçki parası koparabilmek için arabaların önüne atlayıp kaza yaptırıyormuş. Saolsun adamın enişteside benden yana şahit oldu :silent: Tüm esnafta bıktık bundan keşke öldürseydin diyor. Olaya bakarmısınız. Ölse ömür boyu vicdan azabı birde hiç suçun yokken içerde yat hayatın zehir olsun.
Ne insanlar var ya tüm günümü rezil etti. Üstelik motorun maşada 1 cm kadar yamuldu 1 milyar hasar çıkar heralde. Ne kadar dikkat etsenizde olacak olduğu zaman oluyor işte. Ben adama değil adam bana çarptı resmen. Motordan vazgeçmedim geçmem hemen belirteyim.







Bu arada maşa biraz yamuk. Resimde görülen grenaj çizik, sinyal kırık (sinyallerin hepsini başka sinyalle değiştiricem zaten sevmemiştim) Ve Fren maşasınında ucu eridi. Egsozdada çizik var ( derin değil zımpara ile baya azalır) Daha önce maşa değiştiren varmı sizce ne kadardır ? Grenajın 95 lira olduğunu ilk kazamdan biliyorum :salut: Ama maşa beni korkutuyor. Fren kolu ve sinyallar fazla masraf çıkarmaz diye umuyorum.