bence sigorta şirketini olabildiğince sıkıştır, araba yaptı falan şeklinde konuş. bakalım ne olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
bu sigortacılar bizi kandırıyorda, biz kandırınca mı problem olacak? ben olsam sonuna kadar sahtekarlık değilde, araba yapmış gibi gösteririm