km düşürenlerin şöyle bir yöntemi varmış. adamlar km'yi düşürüp satıyorlar, yakalanmazlarsa ya da yakalanıp da alıcı dolandırılmayı sineye çekerse mesele yok. ancak dolandırılan eğer dişli çıkarsa, dolandırıcılık davası vs. açarsa, o zaman diyorlar ki "ben motoru eiroku'dan bu şekilde aldım. km'yi düşürmüşse o düşürmüştür". benim 195bin km'de boyalı ve değişenli olarak 17bin liraya sattığım araba, iki gün sonra 130bin km'de ve "tertemiz" olarak 22bin liradan satışa çıkmıştı. bu tür durumlarda ilanı yayından kaldırmak bir işe yaramıyor. başka bir kullanıcı hesabından bu sefer plakayı gizleyerek tekrar satışa çıkarıyorlar. durumu önce motosiklet forumlarında plakayı vererek ifşa edin. bundan sonra kendinizi korumak için alıcıya ihtarname gönderebilirsiniz. ben arabam bu şekilde satışa çıkarılınca, alıcıya noterden ihtarname göndermiştim. "ben arabayı sana şu km'de şu kondisyonda sattım, yakalanırsan dolandırıcılıktan yargılanırsın ve suçu benim üzerime atamazsın" diye. noter masrafı yapmak istemiyorsanız iadeli taahhütlü de gönderebilirsiniz. gönderi alındısını ve ihtarın fotokopisini alıp dosyalayın derim.