- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar 2.el bir motor aldim ve plaka degisikligi yapmak istedigimi ilettim noterde ve onlarda eski plakayi aldilar.Suan satis islemi tamam,trafik sigortasinida yaptirdim.Simdi plaka ve ruhsat icin ne yapmam gerektigini hangi belgelerin gerektigini biri yazabilir mi?
benzer konular var biliyorum ama cogu guncel degil.O yüzden yeni bu islemleri yaptiran arkadaslardan yardim rica ediyorum.
benzer konular var biliyorum ama cogu guncel degil.O yüzden yeni bu islemleri yaptiran arkadaslardan yardim rica ediyorum.