2.El Honda CBR250R almak (Başlangıç Motosikleti)

Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Hayırlı olsun yakışıklı kardeşim

Yanlız bu motosiklet çok cılız yav ,Biraz daha cüsse olsa aslında güzel olabilirmiş.R25 tam kararı gibi olmuş mesela.Ama bu nıç çok cılız görünce cbr 125 aklıma geliyor hep.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst