2 ARALIK CUMA MT. İZMİR TAYFASI TOPLANTISI

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sefer toplantı yerini çok daha önceden duyurduk, eminim katılım iyi olacaktır :bounce:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
02/12/2005 teras cafe

forrap' Alıntı:
Ben çalışıyorum beyler cuma günü.Yanlış anlaşılmasın diye söylüyorum,gelebilme gibi bi şansım olsaydı kesinlikle aranızda olmayı isterdim...
Sevgili Forrap sabahçımısın? :salut:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam kanka sen 32 kasım da gel biz orada olacaz sen üzülme istediğin zaman diliminde yaşıyosun ne güzel........ :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
okram,sabah dersaneye gidiyorum ordan geldikten sonra saat akşam 5 ten gece 01:00 a kadar çalışıyorum maalesef ki...Haftada 1 günde izinim var ya cumartesi ya pazar...
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
EgeKnn' Alıntı:
:bestmt: İzmir tayfası geleneksel toplantısı :cherry:

evet arkadaşlar bu cuma teras cafedeyiz yine nargileler dumanlansın bakalım :p

----------------------TAYFA LİSTESİ---------------------------------

- Egeknn +1 ( stella ) :santa:

- APV41 +1 ( yenge )

- Lancelot35 +1 ( yenge )

- Piyade

- Ataman

- Yolgezen

- Phaetown12

- one-way

- Doğu bey +1 ( yenge )

- Halaoğlu ( okan abi )

- karakız

- dereli

- okram

- redpepper

- derin

- egelim


Total..... 19 kişi :p kayıtlar sürüyo hadi bakalım kimler geliyo görelimmmm :cherry:

:bestmt:

+2 ( yenge + delikanlı )
Total...... 21 kişi yok mu arttıran :cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlarım ben dün daha yeni motorla ahmetliden döndüm yolculuğum süper geçti işallah bu gün de gitcem ordan dönersem yanınıza gelcem hadi k.i.b. :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
bugün de işe motorla geldim. Sel basmazsa geliyorum 99% :flower:

:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar işallah dün akşam eğlenmişsinizdir bende gelicektim hatta motorla gittim yine 70 km okula gittiğimde kendimi çok yorgun hissettim geriye dönmeyi sabaha erteledim fakat bir de arkadaşım benimle dönücekti beni beklemiş illaki dedi yola çıkalım bu akşam tamam dedim kaskımı falan taktım cafenin önüne geldim bir de baktım 10 kişi beni karşılıyor yolcu etcek ee kolay değil bir scooter tek baına yol yapmak ve bir de artçıyla neyse yola çıktım yarım depo benzin var dı bu benzin beni bornovaya kadar götürür dedim yolda hep 60-70 rampalarda bile :thumleft: tam artık belkahveden aşağıya sallanacağım rampayı 60 la çıkıyorum birde dolmuş solluyorum motor stop etti :thumright: hemen sağ a çektim her yer karanlık banzin in bittiğini anladım tabi sağıma soluma baktım ne göreyim shell benzin istasyonu 500 m kadar uzakta :flower: motor u güzel bir fabrikanın önüne bıraktım gittim 1 lt benzin aldım geldim koydum ilkten çalışmadı 3. marşda kaptı oh be :flower: dedim çok sevindim yola koyulduk yeşildere de ilerliyom trafik ağırlaştı ne göreyim ilerde adamın birine araba çarpmış yerde yatıyor :salut: ayakkabısı filen ileri uçmuş çok kötü oldum neyse eve geldim kendime dedimki bu moralle oraya gidilmez ve eve girdim işte böyle gelememe sebebim kusura bakmayın pazar günü işallah :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili İzmir Tayfası fotoğraflar neredeee????
Bu hafta hanecek katıldık. Haftaya mahallecek katılımı planlıyorum.
Muhtara teklif götürdüm.Tek sorun Teras kafe mutfağı hizmet yetiştirebilecekmi?
:pr: :pr: :pr:
Grup sürüşü kursu çıkışı, personele de grup ağırlama kursu açmak lazım. :queen:
Yoksa onları da mı motorize etsek :silent:
Sevgiler :joker:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
okram bu camia ailecek kaldırdı mahallecekte belki kaldırır ama sen işi büyütüp tüm müslüman alemini getirirsen toplantıları sahra çölünde yapmak durumunda kalacağız o zamanda ingiltere kraliyet ailesinden yardım almamız gerekecek istersen mahallecek gelmeyi ileri bir tarihe erteliyelim şimdilik sınırlarımız MOTOSİKLET.NET izmir tayfası boyutunda kalsın :cat: :thumleft: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bedricim senin başına gelenler de pişmiş tavuğun başına gelmez ya :silent: Allah sevdiği kullarına acı çektirirmiş :)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
picture0683cv.jpg


picture0694xa.jpg


[
picture0720vk.jpg


picture0754xc.jpg


picture0792pb.jpg


picture0805wm.jpg


picture0814hj.jpg


picture0820qw.jpg


picture0850ox.jpg


picture0864wq.jpg


picture0875ws.jpg


picture0887po.jpg


picture0892cs.jpg


picture0909ag.jpg


picture0915pm.jpg


picture0926oc.jpg


picture0933lc.jpg


picture0945fo.jpg


picture0959ye.jpg


picture0960mn.jpg


picture0973io.jpg


picture0980in.jpg


picture0994hy.jpg


picture1003yz.jpg


picture1028cf.jpg


picture1032lv.jpg


picture1044bb.jpg


picture1051cy.jpg


picture1068eu.jpg


picture1078ro.jpg


picture1086oh.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kim ne zaman çekti benim kelimi be yaw?
ee tabii insanın sizler gibi motor camiası olursa 25 ine gelmeden saçlar olur öyle!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst