2 ARALIK CUMA MT. İZMİR TAYFASI TOPLANTISI

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: İzmir tayfası geleneksel toplantısı :cherry:

evet arkadaşlar bu cuma teras cafedeyiz yine nargileler dumanlansın bakalım :p

----------------------TAYFA LİSTESİ---------------------------------

- Egeknn +1 ( stella ) :santa:

- APV41 +1 ( yenge )

- Lancelot35 +1 ( yenge )

- Piyade

- Ataman

- Yolgezen

- Phaetown12

- one-way

- Doğu bey +1 ( yenge )

- Halaoğlu ( okan abi )

- karakız

- dereli

- okram

- redpepper

- derin

- egelim


Total..... 19 kişi :p kayıtlar sürüyo hadi bakalım kimler geliyo görelimmmm :cherry:

:bestmt:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
teras cafe adres lütfen ben gelebilirim hava şartları iyi olursa ve ben okuldan dönersem :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim' Alıntı:
teras cafe adres lütfen ben gelebilirim hava şartları iyi olursa ve ben okuldan dönersem :rendeer:

geçen haftaki topiğe bak bedri sana ceza :pl: adres orada var
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Toplantı günü................ 2 ARALIK 2005 CUMA


Toplanma saati............... 19.00


Toplantı Mekanı............... TERAS CAFE

Adres............................. Fevzi çakmak caddesi. No. 54 ( mahfel durağı )Bornova / İZMİR

Tarif.............................. Ege Üniversitesi Hastanesi önünden metro istikametine doğru giden caddeden devam ettikten sonra yol bitiminden sola dönülüyor ve daha sonra ışıklardan karşı yön istikametine doğru devam ettiğinizde ordu evine varmadan sol kolda
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ege üniversitesi hastanesi nerede?

Bornova'da metro mu var? (Ben sadece Gaziemir'de var sanıyordum)

Sola dönülüyor derken kendi solumuza mı yoksa karşımızdakinin mi soluna dönücez?

Sol kol mu, ne kolu yaw?


:pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilenler bilmeyenler öğretirler..... :pl:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin' Alıntı:
Ege üniversitesi hastanesi nerede?

Bornova'da metro mu var? (Ben sadece Gaziemir'de var sanıyordum)

Sola dönülüyor derken kendi solumuza mı yoksa karşımızdakinin mi soluna dönücez?

Sol kol mu, ne kolu yaw?


:pr: :pr: :pr:


gaziemirde metro mu var :sunny:
kanka alışveriş metrosu değil bu raylı sistem hani varya tirene benziyo :p

sadece çuf çuf çuf sesi çıkarmıyo :p
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Bu durumda,

1- Cuma sabahı yağmur yağmıyor olursa,

2- Motor çalışırsa,

3- Eşimin sinirleri tepesinde değilse,

4- Moralim iyi olursa,

5- 1630 - 1900 arası zaman geçirecek birşey bulabilirsem,

Gelirim arkadaşlar!!!! :flower:

:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:santa:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ben aslında bugün motorla geldim işe. Toplantıyı bugün yapsak :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen hafta yaşanan yol aksiliklerinin :santa: yaşanmamasını temenni ediyorum
hepinize iyi eğlenceler arkadaşlar :rendeer:
bol bol resim çekilmeyi unutmayın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karataşta aracın olmadığı halde gelen arkadaşlarımız var batucan.sen yeterki gelmek iste.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi nazlanmayın siz de yaa aaa :pl: geçen toplantıya okan abimiz o yağmurlu havada taa çiğliden geldi dolmuşlarla..
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
arkadaşlar motoru servisten çıkardım cuma kısmetse görüşürüz.
saygı ve selam
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben çalışıyorum beyler cuma günü.Yanlış anlaşılmasın diye söylüyorum,gelebilme gibi bi şansım olsaydı kesinlikle aranızda olmayı isterdim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst