mertun Katılım 19 May 2008 Mesajlar 115 24 Kas 2011 #41 R80 iyi duruyor ama parça sıkıntısı yaşarsın her usta bakmaz bakarım diyende motoru iyice pert eder. ben olsam aracı satar bi japon alırdım
R80 iyi duruyor ama parça sıkıntısı yaşarsın her usta bakmaz bakarım diyende motoru iyice pert eder. ben olsam aracı satar bi japon alırdım