1995 model BMW R 800 RT başıma bela olurmu ?????

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
328
Sanırım sitedeki tek kullanıcısı benim.Yaklaşık bir senedir bu modele biniyorum.Daha önce eski modelerine bindim.Öncelikle parça sıkıntısı yok.Malum BMW bayisi istedigin parçayı temin eder.Bunun dışında bu modelden onbinlerce polis çıkması oldugundan çıkma parçası dahada bol.Dahada önemlisi o kadar çok muadil parça varki,parça aramaya gerek yok.
Yakıt konusuna gelince,benimki şehir içinde 5.5-6lt yakmakta.10lt yakan arkadaşlarım var(şaka değil sanırım kullanımdan kaynaklı).
Oldukça süratlidir.çok torkludur,çok keyiflidir.
Usta aramayın arkadaş arayın.Her BMW binicisi,hemen hemen ustasıdırda.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Polis çıkması değilse (ki ihtimal vermiyorum) o motorun daha çok gideri var. Ama polis çıkması ise 3 kere düşünmek gerekir.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Al ya da alma diye birsey diyemem.
Ama basima bela olurmu sorusunun cevabi,205 den daha fazla bela olmayacagi kesin.:)

desene abi..başıma hiç iş açmayacak bu motor..:p

abi takip ettiğim kadarıyla forumdaki çoğu kişiden kat be kat tecrübeli ve bir o kadar da motor hakkında bilgilisin türkiyede eski bmw ustaları en bilindikleri ankara da ve mersinde vardı yanlış hatırlamıyorsam olaki yardımımız dokunacak olursa herdaim yanındayım ben olmadı ebay var :) ha satılıp satılmama konusuna birşey diyemem ama her kör satıcının bi kör alıcısı olur felsefesi güdüyorum ben niyeyse :)(lafım genel manada yoksa motora laf ettiğimden değil yanlış anlaşılmasın param olsa ben bile alırım hatta daha eskisini :) )

teşekkür ederim ama işte bu tip BMW şansım olmadı hiç...bi ara kısa süreliğine 97 f650 kullandım ama onun bununla alakası olduğunu düşünmüyorum...

sametagır kardeşim ben borusan adana motor ustasıyım içinden almak istiyorsan alacaksın bu motor hakkında sana söyleyecegim 100km 6.5 yakıyor 800cc makima oldugu için
parca sorununolmaz sana tlf verim ordan hertürlü parcayı bulman mümküm enver usta adana da tlf 0532 6674525 eski bmw tamirçisi bende R80 var bir sorun yasamadım.:cat:

muayenesi 2013 mayısa kadarmış..bu da güzel bir ayrıntı tabi...km de 20 kuruş yakıyor dedi..ne derece doğru bilemem ama..bir de bakmam gereken hayati önem taşıyan bi yeri varmıdır?? şaftı v.s gibi???

Sanırım sitedeki tek kullanıcısı benim.Yaklaşık bir senedir bu modele biniyorum.Daha önce eski modelerine bindim.Öncelikle parça sıkıntısı yok.Malum BMW bayisi istedigin parçayı temin eder.Bunun dışında bu modelden onbinlerce polis çıkması oldugundan çıkma parçası dahada bol.Dahada önemlisi o kadar çok muadil parça varki,parça aramaya gerek yok.
Yakıt konusuna gelince,benimki şehir içinde 5.5-6lt yakmakta.10lt yakan arkadaşlarım var(şaka değil sanırım kullanımdan kaynaklı).
Oldukça süratlidir.çok torkludur,çok keyiflidir.
Usta aramayın arkadaş arayın.Her BMW binicisi,hemen hemen ustasıdırda.
dediğim gibi ..mekanikten yana korkum yok..gerekirse lazım olan parçayı imal ederim...ama elektronikten korkuyorum...

Polis çıkması değilse (ki ihtimal vermiyorum) o motorun daha çok gideri var. Ama polis çıkması ise 3 kere düşünmek gerekir.

değil diyor ama alnında da yazmazki bu meretin???

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

Ve ilandaki motor kesinlikle polis çıkması.

nasıl anladın bunu??bir tüyosu varsa bana da söylermisin??
kazıklanmayalım sonra???:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
O motor ile arabanın yakıtını karşılaştırayım bende, araban 900 kg civarı olabilir ve 100 km/ 4,5 litreden fazla mazot yakmaz gibi doğrumudur.

Tamam dizel diye gençler rağbet etmeyebilir ama ben alacak olsam büyük kızıma alırdım.

O motor ile yol yapmanı tavsiye ederdim 3-5 saat sürsen bile bilgisayar başında oturmak ile daha fazla yorulacağını söyleyebilirim.

o motoru kullanmadım sadece çok kısa süre selesinde oturmam, gidon tutuşu, sele ve süspansiyon rahatlığı harika diyebilirim, birde kullanıcılarında yorum gelirse bal börek olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben olsam takasa girerdim motosikletin cigeri saglam gibi hem bu modellerin antika degeri var iyi muhafaza edilirse ilerde güzel bir paraya satilabilir ama sunu unutmamak lazim parcalari pahali ve tedarigi zor ama gülü seven dikeninede katlanir :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şimdi baktım ilana, fotolarda silindir kapaklarının boyaları farklı gibi duruyor yerinde görmekte fayda vardır.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
328
Bu seride elektronik olarak sadece ateşleme ünitesi bulunur.Kolay arıza vermz,verirse piyasada bulunur.Bunun dışında elektronik aksam bulunmaz.Motor polis çıkması çünkü;
Sadece polis versiyonlarında bulunan,Çift ön disk,sanırım çinliden uydurma far baglantısı ve ön sinyaller(polislerde grenaj bulunur sökülünce far ayagıyla ve sinyallerle beraber sökülür).Çanta koruma demiri,Uydurma ve yerine oturmamış kontak(grenaj üzerinde bulunur),kontagın yanındaki telsizle alakalı lambanın boş deligi,Polis versiyonu tek sele ve asıl önemli sebep,bu yıllarda büyük oranda polis teşkilatına satış yapılması.Şimdiye kadar hususi binilse idi bu paralara alamazdık.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
desene abi..başıma hiç iş açmayacak bu motor..:p

:)

Samet bende bir tane vardi 205.
Sanirim 89 modeldi.
Silecekleri bozulunca verdim birine gitti.
Ölümsüz diye adi çikmis bir otomobil.
Burada da benzinlisini bulmak zor.
Manyak kaçiyor sereftersiz 205.

Fakat bir de bu isin piyasa kosullari var.
Tabi Türkiye'de isler degisiyor ama senin araba burda olsa en fazla 250 euro yapar.
Hadi senin ki temiz,alicisini bulursan tas çatlasin 500€
Ama o motosikletin fiyati minimum 1500€ dan baslar.
Yani seni yaniltmak istemem ama buradaki kosullarda o motosiklet 3 tane 205 alir.

Ben simdi buraya kadar iskembeden salladim.
Bir de saga sola bakayim piyasasi nedir.
DAha doyurucu bilgiye ulasabilirim sanirim.:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

Hemen söyle bir baktim.
Motoru bulmak zor ismis yahu.
Bir kaç tane satilik var.
Fiyatini da baya bir tarafimdan uydurmusum.:)

Su asagidaki arkadas,92 model 38.371km de
Fiyati senin güzel hatirin için 5.950€

Satis linki için tikla
072d1adc-a19f-e011-b4a4-001517782573_5ebd6e4c-539b-4e92-9384-0ce82a660f98_Zoom.jpg


Asagida resmini gördügün alet ise 86 model 40bin km de.
Fiyati 3000€
Satis linki

6b08a1d1-4f7c-e011-b4a4-001517782573_9d65ce80-06c1-48a5-96cb-00225fc7cb84_Zoom.jpg


Buldugum en ucuz model asagida.
89 model 129bin kmde.
Fiyati 2000€
Ilan linki
f4c9bf0a-2ec7-45d7-9467-01c4187d754f_dd3e3048-8887-407b-8630-1b9bbde4b6a4_Zoom.jpg


Pardon daha ucuzunu buldum.:)
88 model 125.000km de
1800€
Ilan linki
2e0d8f1d-e48d-4a61-b0a2-b2d0a1aa24dd_d6fc3bc8-7ba8-46c3-b1d8-1243cb402a12_Zoom.jpg


Senin 205 ilanlarini da asayimmi?:p
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
o motor alınır. Evet başına bela OLABİLİR. Ancak düzgün bakım ve ilgi ile, çok uzun zaman çok sorunsuz götürebilir seni.

hemen maddeler halinde sıralayayım...

Çok yakar. Emsallerinin nerdeyse 1.5 - 2 katı yakacaktır.
ayrıca o para o motor için çok.
O paraya 99-00 model f650 alabilirsin.
Parçası problem olacaktır.
Elin mutlaka ama mutlaka anahtar tutmaktan fazlasını yapmak zorundadır..

Yukardakileri, hem bir BMW kullanıcısı, hem de antika motor toplayan hasta bir adam olarak yazdım. .

Saygılar.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kıssadan hisse :

Bir arkadaşımda r65 var. Şarj sorunu yaşadı. Hiçbir usta elini sürmek istemedi.
Yıllarını sadece bu motosikletlere bakım yaparak geçirmiş ve emekli olmuş bir abimize danıştık. Telefonda bu görüşmeyi hiç yapmamışşız gibi düşünelim dedi :)
Sonra arkadaş bunaldı ve çaresizce Borusan a gitti . Bir iki ufak tefek sorunu da vardı (ama devede kulak sorunlar ) Motor yapıldı teslim edildi. Gayet sorunsuz (parçaları Almanyadan geldi ve sıfırları ile değişti.)
Çıkan hesap 2700 tl gibi bir rakkamdı.
Son durum; Motor şuanda çalışmıyor :)
Umarım anlatabilmişimdir .

Yalnızz motoruna resmen aşık.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Borusan her türlü aksamı bulur ama . bmw nin parçaları tuzlu....Beni aşar dedim yıllar önce f650 ye bile sahip olamadım. Japondan şaşma illaki bir yolu bulunur....
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bu seride elektronik olarak sadece ateşleme ünitesi bulunur.Kolay arıza vermz,verirse piyasada bulunur.Bunun dışında elektronik aksam bulunmaz.Motor polis çıkması çünkü;
Sadece polis versiyonlarında bulunan,Çift ön disk,sanırım çinliden uydurma far baglantısı ve ön sinyaller(polislerde grenaj bulunur sökülünce far ayagıyla ve sinyallerle beraber sökülür).Çanta koruma demiri,Uydurma ve yerine oturmamış kontak(grenaj üzerinde bulunur),kontagın yanındaki telsizle alakalı lambanın boş deligi,Polis versiyonu tek sele ve asıl önemli sebep,bu yıllarda büyük oranda polis teşkilatına satış yapılması.Şimdiye kadar hususi binilse idi bu paralara alamazdık.


teşekkür ederim..aynen kopyaladım ilan sahibine yolladım..cevap bekliyorum...


İlkay abi....205 in tezeğini çıkarmayalım...piyasa düşmesin...:wiinkk: :queen::queen:

şaka bi yana tek kapı sunrooflu ve orj dizel yok gibi bişey Türkiyede..olanında en ucuzu bendeki...:cat:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ustam, Acayüp'ün bahsettiği motoru ben de bilirim... Ne yalan söyleyeyim, BMW'den korkuttu beni o motor. E, Borusan da, herkes bilir, ismini fazlasıyla hak eden bir firmadır, en azından "boru" kısmını :)

Yine de ben senin yerinde olsam şimdiye garaja koymuştum o motoru :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bu boru kısmı hiç hoşuma gitmedi..hani 1/2 '' yada 3/4 '' olsa alışırızda.....

2'', 4'' hatta petrol boru hattı olursa nereye koruz bilemedim yani...:queen:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
o makinanın 50.000de olması biraz garip geldi bana. sanki 250binde gibi, bir de yakıt mevzusu var tabii.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim başına bela mı arıyosun ya parana ve arabana yazık
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Arkadaşlar..hepinize teşekkür ederim..motor takası işi yattı...ilan sahibi mesaj attı ve.....

kusura bakma ben takastan vazgeçtim..istersen motoru sana 4000 tl ye verebilirim dedi...

iyi bişeymi dedi,kötü bişeymi anlayamadım...
hayırlısı böyleymiş demekki...

siteden arkadaşlardan takas yapmak isteyen olursa (BMW şart değil) bana mesajla filan ulaşabilirler..
tekrardan herkese teşekkürler......:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst