- Katılım
- 7 Nis 2010
- Mesajlar
- 328
Sanırım sitedeki tek kullanıcısı benim.Yaklaşık bir senedir bu modele biniyorum.Daha önce eski modelerine bindim.Öncelikle parça sıkıntısı yok.Malum BMW bayisi istedigin parçayı temin eder.Bunun dışında bu modelden onbinlerce polis çıkması oldugundan çıkma parçası dahada bol.Dahada önemlisi o kadar çok muadil parça varki,parça aramaya gerek yok.
Yakıt konusuna gelince,benimki şehir içinde 5.5-6lt yakmakta.10lt yakan arkadaşlarım var(şaka değil sanırım kullanımdan kaynaklı).
Oldukça süratlidir.çok torkludur,çok keyiflidir.
Usta aramayın arkadaş arayın.Her BMW binicisi,hemen hemen ustasıdırda.
Yakıt konusuna gelince,benimki şehir içinde 5.5-6lt yakmakta.10lt yakan arkadaşlarım var(şaka değil sanırım kullanımdan kaynaklı).
Oldukça süratlidir.çok torkludur,çok keyiflidir.
Usta aramayın arkadaş arayın.Her BMW binicisi,hemen hemen ustasıdırda.