1995 model BMW R 800 RT başıma bela olurmu ?????

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
arkadaşlar..20 yılı aşkın bir süredir motosiklete binerim..herzaman BMW ile ilgili bir hevesim oldu ama sahip olmak nasip olmadı...açıkçası binen yakın tanıdığım bile olmadı..

şimdi ise arabamla kafa kafaya takas edebileceğim bir motosiklet buldum..sitemizde bunlardan yada benzerlerinden kullanan arkadaşlarımın fikirlerini bekliyorum..

bu takası yapayımmı???
yoksa uzakmı durayım...

araba verip motor alınmaz demeyin arabadan yana sıkıntım yok...elimi sallasam ellisi...:p

şu ilan motosikletin ilanı...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-orjinal-r-80-rt-50187352/detay/

buda benim arabamın ilanı.......



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-1-9-orjinal-dizel-205-gti-58109479/detay/

evet arkadaşlar..birkaç günüm var..fikirlerinizi bekliyorum.....
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
illa bmv alıcam diyosan bence arabanı sat ve nakit paranla 97 98 99 f650 bak en azından parça sıkıntısı çekmezsin diye düşünüyorum çok yaşlı insan tanıyorum motosiklet kullanan ve dedikleri tek şey herkes mutlaka bir kere bmv kullanmalı o yüzden seni anlıyorum 10gün k1200s kullandım rüyalarımdan çıkmıyor fakat söylediğin motor sıkıntı yaratırsa elinde patlıcak cinsten en azından f 650 bak derim
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
parça bulmak zor olur
bulunan parça pahalı olur
parçanın gelmesi zaman alabilir motorun yatması anlamına gelir
dilinden her usta anlamaz
satmak için meraklısını bulmak gerekir uzun sürer
bmw kullanmak zevklidir ama uğraştırır
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Herkesın hayalınde bmw vardır benımde özellıkle eskı model bmw lere karşı bayağı merakım var fakat kendim için konuşmam gerekırse bu motorcu bılgımle ve bu maddi olanaklarımla bmw ile uğraşmak zor olur.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
480000 km mi :O maşallah arabaya ve hiç motor yaptırmadan bu km yi görmüş :O
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ya ne bileyim ..gönlüm al diyor...
mantığımla aklım savaşa girdi....

mekanik sorundan korkmuyorum...

ama elektronik sorunlar düşündürüyor işte..

yani bir değnek var..
iki ucuda pis...:p

ortasından tutsam diyorum...

oradada tutacak yer yok...:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

480000 km mi :O maşallah arabaya ve hiç motor yaptırmadan bu km yi görmüş :O

daha çook gideri var emin ol:cat:
turbosuz ve eski teknoloji olmasının yanında adam gibi ,bakımlı kullanılmasıda büyük etken tabi...

bir de bu motosikleti satması var..acaba satıyorum dediğim anda ne kadar sürede satabilirim..işte onu hiç bilemiyorum....
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
6000 lira motora verip bir 6000 de masraf gerektirebilir bu 12000 liraya mal olur
12000 liralık f650 gs bundan daha iyi iş yapar :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
95'mi hakkat bu motor? 85 gibi duruyor be abi :silent:

gereksiz macera dediğim şu abi; alınıp satılmayan, piyasada bulunmayan bir makine bu. arızası, satışı ve yedek parça durumu itibariyle elinde patlama ihtimali kuvvetli. ben korkarım böyle motordan, pahalı bir zevk bana.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Al ya da alma diye birsey diyemem.
Ama basima bela olurmu sorusunun cevabi,205 den daha fazla bela olmayacagi kesin.:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
illa bmv alıcam diyosan bence arabanı sat ve nakit paranla 97 98 99 f650 bak en azından parça sıkıntısı çekmezsin diye düşünüyorum çok yaşlı insan tanıyorum motosiklet kullanan ve dedikleri tek şey herkes mutlaka bir kere bmv kullanmalı o yüzden seni anlıyorum 10gün k1200s kullandım rüyalarımdan çıkmıyor fakat söylediğin motor sıkıntı yaratırsa elinde patlıcak cinsten en azından f 650 bak derim

arabayı nakit sattığım an zaten olay değişir ama ne zaman satacağım belli değil...
varmı araba isteyen tanıdık biri???

aklıma geldi şimdi..
kayserilinin hanımı ölmüş..gazeteye ilan verecek..en ucuz yoldan halletmek istiyor..

eşimi kaybettim...üzgünüm....

adam diyorki...üç kelime daha yazın ..para istemiyorum...

aynı parayamı diye soruyor kayserili...

evet aynı paraya...

kayserili düşünmeden söylüyor üç kelime daha....

SATILIK TOYOTA VAR!!!!:queen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
BMW tutkunu anlıyorum :) Zaten bu motosikletleri hala bu fiyatlarda tutan da insanlardaki bu tutku sadece.
Ben bunu şıkır şıkır parlatır bir kenarda tutarım, arada bir yanına gidip severim ve bazen de turlarım diyorsan al.
Torunlarına da senden güzel bir anı bırakırsın işte :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Eski dizel araçlar turbosuz olduğu için daha uzun ömürlü oluyor sanıırım.Atmosferik hastasıyım. :) Ancak şöyle söyleyeyim.Arabanızı verip motosiklet aldığınızda ufak bir arıza durumunda 205 parçasından çok daha fazla parça arayacağınıza eminim.Ayrıca bence arabayla kafa kafaya vs takasa girmemeye çalışın.Üste biraz da olsa koparın derim. :) Sonuç olarak ise BMW :) Yorum yok.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Bana sorucak olursan abi o arabayı böyle bir motorla takasa girerek harcama. Araban çok ölü gider. Peugeot 205 dizel çok ender rastlanan arabalardan. Mutlaka bmw kaliteli motordur. Ancak ben olsam hiç bulaşmam. Arabayı sattıktan sonra bütün motorlar senin. Çünkü elinde hazır paran olucak. Bana sorucak olursan. Kış geldi sayılır. İlanı kaldırmam devam etsin. Piyasa biraz durgun ama kısmet satılır belki. Havalar ısındığında şöyle nisan mayıs gibi daha kolay satılır. Yani arabanın duruşu güzel. Fena görünmüyor. Keyfe keder yapılacak işler vardır muhakkak. O paralara satılır 3 aşağı 5 yukarı. Hakkında hayırlısı olsun abi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
riskli hareketler abicim...sen seversin risk almayı ama şansın açık olur mu bilinmez...belkide sen bu eski motorlara olan bağını sadece risk almak üzerine kurdun...yani eski bir sağlam motor alma duygusu snei kamçılıyor...az parayla efsane bir makinaya binmek güzel bişey sonucta...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
abi takip ettiğim kadarıyla forumdaki çoğu kişiden kat be kat tecrübeli ve bir o kadar da motor hakkında bilgilisin türkiyede eski bmw ustaları en bilindikleri ankara da ve mersinde vardı yanlış hatırlamıyorsam olaki yardımımız dokunacak olursa herdaim yanındayım ben olmadı ebay var :) ha satılıp satılmama konusuna birşey diyemem ama her kör satıcının bi kör alıcısı olur felsefesi güdüyorum ben niyeyse :)(lafım genel manada yoksa motora laf ettiğimden değil yanlış anlaşılmasın param olsa ben bile alırım hatta daha eskisini :) )
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------



daha çook gideri var emin ol:cat:
turbosuz ve eski teknoloji olmasının yanında adam gibi ,bakımlı kullanılmasıda büyük etken tabi...

bir de bu motosikleti satması var..acaba satıyorum dediğim anda ne kadar sürede satabilirim..işte onu hiç bilemiyorum....

Motor neydi hocam?
Umarım gonlunuzdeki olur ancak eski model motosiklet özellikle yedek parçada çok sıkıntı yaratır
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
sametagır kardeşim ben borusan adana motor ustasıyım içinden almak istiyorsan alacaksın bu motor hakkında sana söyleyecegim 100km 6.5 yakıyor 800cc makima oldugu için
parca sorununolmaz sana tlf verim ordan hertürlü parcayı bulman mümküm enver usta adana da tlf 0532 6674525 eski bmw tamirçisi bende R80 var bir sorun yasamadım.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst