super Katılım 30 Nis 2008 Mesajlar 729 26 Kas 2008 #42 Şu na Bak be ne kadar değişmiş eee teknoloji ilerlio :cat:
digi_boy26 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 3,386 28 Kas 2008 #43 ekzoz giderek küçülmüş bakışlar da bir o kadar keskinleşmiş.
E-M-R-E Katılım 22 Kas 2008 Mesajlar 2,354 28 Kas 2008 #44 teknoloji dedikleri bu olsa gerek en güzel halini almış bence . ..
E Eowyn Katılım 18 Eyl 2008 Mesajlar 6 28 Kas 2008 #45 Her dönemdeki model bence o dönemdeki en iyilerin başında geliyor. '85 den bu yana vitrinde pek oynamadan, GSX çizgisiniz görselde oturttular..
Her dönemdeki model bence o dönemdeki en iyilerin başında geliyor. '85 den bu yana vitrinde pek oynamadan, GSX çizgisiniz görselde oturttular..
A alpayarzu Katılım 19 Nis 2008 Mesajlar 71 2 Ara 2008 #46 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Resimlere ard arda bakınca değişim çok hoş gözüküyor