1978 Honda cb750

Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
3
Daha once TR'de mobilet, mondial scooter ve yamaha dragster650 olarak kana girmis olan zehre 4-5 sene uzak kaldiktan sonra, bu ihtiyar delikanliyi gecen yaz aldim. Vintage motosikletlere oldum olasi olan ilgim ama eksik bilgim vardi. Gerekli arastirmalari uzun uzadiya yaptiktan, Triumph, ducati, moto guzzi falan derken sonra alakasiz bir sekilde CB750 efsanesinde son buldu hikaye. Aslinda niyetimde avrupa markalari vardi, kismet... Iyi ki almisim hic pisman degilim. Sirali 4 silindirin gucu ve verdigi guven duygusu, ustune oturdugum hafif avrupa rakiplerinden agir basmaya basladi bile.

Cok dengeli bir motor, sahiden de guven veriyor. Cok agir arkadaslar... yani 230 kg olmasi lazim yaklasik agirligi. Basta zorlandigim oldu ama alisinca sevdim bu yonunu. Yuksek hizlarda, cukurlarda, yan ruzgarlarda vs. endiselenmeden hizlanmaya devam etmek guzel. Sesi cok guzel namussuzun :)

Neyse cok konustum, 24.000milde 1978 model CB750. Buyrunuz;



Satin almaya gittigim New Jersey'de bir gol yani kasabasi

IMG-20120613-01243.jpg


IMG-20120613-01244.jpg


IMG-20120613-01247.jpg


IMG-20120613-01248.jpg



Sigar sanip da zar zor bagaj yari acik eve getirdik. Rav4 reklami gibi oldu bu nakliye kismi

IMG-20120613-01252.jpg



Bell "Star" modeli kask ve Ducati dainese ceket kullaniyorum

396921_10151064853525540_885664330_n.jpg


544458_10151048270600540_173533631_n.jpg


487265_10151048268005540_15115797_n.jpg


IMG_1038.jpg


576217_10151064854150540_976098430_n.jpg



Yapilan Bir kac ufak degisikligi de ilerleyen zamanlarda fotolarla paylasacagim...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Süper süper.. Allah utandırmasın. "Vintage" Kelimesini nasıl anlamalıyız peki? Translate girince "Bağbozumu" gibi bişey çıkıyor :)
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Vintage:Antika gibi bir anlamı vardı yanlış hatırlamıyorsam ama bu motora antika demek anlamı havada bırakıyor.Güle güle kullanın.Çok güzel.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
3
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çok kral bir motosiklettir.

maşallah
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Cok guzel hocam.
Kazasiz belasiz kullanmaniz dileği ile..
Sahip olmak istedigim motorlardan bir tanesi,
fakat TR'de Birakin temizini bulmayi, calisir vaziyette olani bile bulmak cok zor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst