19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tüm ülkemin bayramını kutlarım.
Soma'daki ölenler için yasımız büyük, acımız derin ama
her sene birşeyler bahane edielrek Atatürk ile ilgili şeyler
iptale ya da yasağa uğruyor.

oysa bence bunun Atatürk ile ilgisinden çok, bağımsızlık ve bir ulusun kahramanlığı geliyor aklıma.

Lafı fazla uzatmayacağım; kim nasıl dilerse o yönden kutlu olsun.
Çok şükür ki, bir devletimiz, bir bayrağımız ve bir tarihimiz var.
bunlar için de şükretmek gerekir diye de düşünüyorum.

Rabbimden ülkemizi büyük acılarla sınamamasını dileyerek nice bayramlara ve sonsuza dek Özgürlük ve bağımsızlıklara....

sevgilerimle :)
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Atatürk'ten kaçma değilde anma çok önemli bir vurgu yapmışsın abi hepimizin kutlu olsun ... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst