Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
- Konu Yazar
- #1
tüm ülkemin bayramını kutlarım.
Soma'daki ölenler için yasımız büyük, acımız derin ama
her sene birşeyler bahane edielrek Atatürk ile ilgili şeyler
iptale ya da yasağa uğruyor.
oysa bence bunun Atatürk ile ilgisinden çok, bağımsızlık ve bir ulusun kahramanlığı geliyor aklıma.
Lafı fazla uzatmayacağım; kim nasıl dilerse o yönden kutlu olsun.
Çok şükür ki, bir devletimiz, bir bayrağımız ve bir tarihimiz var.
bunlar için de şükretmek gerekir diye de düşünüyorum.
Rabbimden ülkemizi büyük acılarla sınamamasını dileyerek nice bayramlara ve sonsuza dek Özgürlük ve bağımsızlıklara....
sevgilerimle
Soma'daki ölenler için yasımız büyük, acımız derin ama
her sene birşeyler bahane edielrek Atatürk ile ilgili şeyler
iptale ya da yasağa uğruyor.
oysa bence bunun Atatürk ile ilgisinden çok, bağımsızlık ve bir ulusun kahramanlığı geliyor aklıma.
Lafı fazla uzatmayacağım; kim nasıl dilerse o yönden kutlu olsun.
Çok şükür ki, bir devletimiz, bir bayrağımız ve bir tarihimiz var.
bunlar için de şükretmek gerekir diye de düşünüyorum.
Rabbimden ülkemizi büyük acılarla sınamamasını dileyerek nice bayramlara ve sonsuza dek Özgürlük ve bağımsızlıklara....
sevgilerimle