1800 km lik yolculuk 19.06.06 tarihinde

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yarın gidiyormuşsun. Hayırlı yolculuklar.

Şu an Samsun'da hava kapalı, muhtemelen birkaç gün buralar akşam saatlerinde hafif yağmurlu olabilir.

Mutlaka ama mutlaka yanına yedek buji,benzin,gaz ve fren teli al. Motorunun bakımlarını yaptır, hava filitreni temizle. En önemlisi arada bir dinlen, hoşuna giden yerlerde dur çevreyi incele, insanlarla konuş. Yoksa otobüsle gitmekten farkı olmaz.

---------------------------Edit----------------------
Ahada yağmur başladı (14.06.2006- 09:35)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
cesaretin için seni kutlamak isterim kendine iyi bak hayırlı yolculuklar....:rendeer:
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
23
Hayırlı yolculuklar arkadaşım.

Yolda kalırsan moralini bozma, caresi var, biraz vakit kaybeder yaptırırsın motoru devam edersin. Benim yolda kalmalarımın hepsi simdi hoş bir anı.

Yalnız İstanbula gelince dikkat et. Hatta şehir içi motorla gezme, İstanbula alışık değilsen asabın bozulur, risk alırsın. koy motoru bi otoparka, motorsuz gez, daha rahat olursun.


Haber ve fotolarını bekliyoruz.
Selamlar,
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
234
15 senedir istanbulda oturuyorum onun icin istanbul trafiği kolay. zaten 10 gun kalıcam istanbulda sonra trabzona gıdecem onun icin haziranın sonuna kadar duzelr gerci karadenizin ne olacagı bellı olmaz. ama asıl mükemmel gececek olan yolculuk samsundan sonra baslıcak yol anıları süper olacak cuma gunu olsada yola cıksam sabırsızlanıyorum.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
234
ewet istanbul yolcusu kalmasın. cuma sabahı saat 5.30 da buca kop dan yola cıkıyorum. badabat turizm :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
dostum sen bizim burdanmışsın ben de bucadayım:rendeer: aman kendine dikkat et yollarda aynalarını sürekli kontrol et korumasız kesinlikle yola çıkma:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1800 Km dayanır mı sorusuna evet dayanır cevabı vermek istiyorum aslında. Ben de ZAT kullanıcısıyım Karadeniz'e fotoğraf çekmeye gideceğim ama ZAT'ım gitmeyi gözüm kesmiyor. Satıp cruiser almayı düşünüyorum. Geçen sene ikiteker sitesi ile Kerpeye gidip gelmiştim hiç sorun yaşamadım (gidiş geliş 318 Km)
Kayış ve buji aldıysa yanına sorun yok Lastiklerini kontrol etmeni öneririm. Gerçi yola çıkmışsındır ama. Sadece yolun ne kadar süreceğini merak ediyorum :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
14
ben hussarımla 425 km yol yaptım sadece 1 kere mola verdim ortalama hızım 110km/h dan asagı düşmedi kanuni ile mondial fark yaparmı aralarında bilemiyciğim :) :p kasasız belasız zevkli güzel bi seyehat gecirirsin inş fotolarını bekliyorum abicim :cat:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
234
slm arkadaşlar şuan istanbuldayım vardım sapa salim. baya güzeldi yolculuk 9 saatte geldim ve 3 kere mola verdim. walla olumsuz arkadaşların dediği gibi olmadı yani. otobus bile 8 saat e geliyo. walla 80-90-100 ile geldim bi kere 120 cıktım. ayrıntıları sonra vericem resimlerle beraber. 2 günde toplam 4 saat uyudum uykusuzum onun icin sonra görüşmek üzere
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Güzel.

Fotoğrafları bence şimdi gösterme.Tüm gezin bittikten sonra hepsini beraber yayınla derim:)
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
234
arkadaslar cuma sabahi saat 4 de trabzona dogru yola cikicam simdiden heyecan sardi
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
eline koluna sağlık arada resimleri bastır bizde sana eşlik etmiş olalım gönlümüz seninle iyi yolculuklar :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
badabat' Alıntı:
slm arkadaşlar şuan istanbuldayım vardım sapa salim. baya güzeldi yolculuk 9 saatte geldim ve 3 kere mola verdim. walla olumsuz arkadaşların dediği gibi olmadı yani. otobus bile 8 saat e geliyo. walla 80-90-100 ile geldim bi kere 120 cıktım. ayrıntıları sonra vericem resimlerle beraber. 2 günde toplam 4 saat uyudum uykusuzum onun icin sonra görüşmek üzere


Arkadaşım iyi güzel de şu son cümlene takıldım: "2 günde toplam 4 saat uyudum uykusuzum onun icin sonra görüşmek üzere" diyorsun... ::sas:: Bu yaptığın normal mi sence? Motor kullanan birinin uykusuz bir şekilde motorla uzun yolda olması normal mi? Kusura bakma da yanlış yapmışsın, inşallah seyahatinin devamında başına bir iş gelmez, böyle bu mentaliteyle motor kullanacaksan dualarımıza çok ihtiyacın var... Çok yanlış çoook. ::yanliss: :pale:
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
iyi yolculuklar gezinin devamında.
dikkatli ol zevkini çıkar, fotoğrafları ihmal etme.
sağ sağlim varman dileklerimle
yolun açık olsun
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
badabat' Alıntı:
slm arkadaşlar şuan istanbuldayım vardım sapa salim. baya güzeldi yolculuk 9 saatte geldim ve 3 kere mola verdim. walla olumsuz arkadaşların dediği gibi olmadı yani. otobus bile 8 saat e geliyo. walla 80-90-100 ile geldim bi kere 120 cıktım. ayrıntıları sonra vericem resimlerle beraber. 2 günde toplam 4 saat uyudum uykusuzum onun icin sonra görüşmek üzere

-------- kapak biiiiiirrrrrrr ----------------------:cherry:

kardeş iki günde 4saat uyursan "kapak 2" de sen olursun, aman haaaa !!!!!

resimleri bekliyoruz.

Allah kaza bela vermesin, iyi yolculuklar....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst