180 günde devr-i alem...........

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bizde düzenleyelim böyle bi tur dünyayı gezelim olmazmı???
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
olur tabi neden olmasın ama sağlam ve güvenilir bir firma bulmak lazım ,ana sponsor olarak :p :p
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
yaw abi biz daha türkiyede bi yere gidemiyoruz nerde kalmış dünya öyle değil mi...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
gerçekten muhteşem bir video çekmişler.belli ama çok uğraşmışlar.mesajıda vermiş bmw.her yola uyar diyerek.gelecek planlarım arasına aldım bu olayı:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
mükemmel film kameraman işini biliyo
Bizde düzenleyelim böyle bi tur dünyayı gezelim olmazmı???
valla Pınar abla bize sponsor olacak ramzey veya kanuni en fazla 20 gün dayanır :queen: ki çekeceğimiz videonun yarısını yürüyerek gideceğimiz için pek motorla dünya gezisi olmaz:queen:
zaten o motor anca Türkiye sınırına kadar sağlam gider:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gidenler var türkiyedende böyle hiç araştırmıyomusunuz...

3 yada 4 bmw li endurocu eşleriyle birlikte çıktılar böyle bi seyehate sonra geri geldiler dünyayı gezmedia damlar ama iranı gezdiler :queen:
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
gercekten cok etkıleyıcı ve cok guzeldı zaten GS hayranıydım artık asıgıyım:mrgreen: ınsanın gercekten canı cekıyo boyle guzellıklerı.paylasım ıcın tskler:rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bulsam böyle bi imkan hiç affetmem giderim :mrgreen: altını çizeyim biri eskaza okurda sponsor olacam derse ilk sıraya beni yazsın işi gücü bırakır giderim.. :queen:

ge.enlerde bi almanla tanışmıştım ama metzellerin sponsorluğuyla çıkmış yola 2004te almanyadan :mrgreen: hala dolanıyo transalp var altında kim bilir ne badireler atlattı :queen: gerçi şu aralar türkiyede bi türk plakası yaptırmaya çalışıyodu sirkeci taraflarında motorun vergi borcundandolayı almanyaya geçiremem diye :queen:

bu arada masaj sahnesine bittim desem yeridir oo yorgunluğun üzerine iyi fikir :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
çooook kıskandııım!:pale:keşke böle bişeyler duzenlesek bızde alsak cadırımızı cantamızı gezsek dursak:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
sponsorsuz yapta göriyim ben seni benzin parasının altından kalkabilecenmi:queen:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
99
bu gece rüyamdan çıkmaz

:queen::queen:bu gece rüyamdan çıkmazki sabah olsun
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
benzin parası demısken cevızlı ıstanbulda mınıbus yolunda tren ıstasyonuna gelmeden hemen once poaş bayisi istasyonu var dostum bigün gel cayımı iç korhan kardeşim:) :cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerek yok ben nakedlada dolaşırım :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orasını karıştırma krossun iki kere krankını kırdım ondan ne haber :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst