18 yaşındaki Uğurcan Kayı'nın kahreden ölümü

Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Geçirdiği trafik kazasından sonra felç kalıp günden güne eriyen ve 9 ay boyunca hastanede yatağa bağlı yaşamını sürdüren 18 yaşındaki Uğurcan Kayı hayata gözlerini yumdu.

Belki sitede konusu açılmıştır ama görmediğin için açtım bugun haberlerde gördüm arkadaş yolunda giderken alkollü bir sürücü yüksek bi hızla arkadaşa çarpıyor ve felç bırakıyor. 9 ay boyunca hastanede yaşam mücadelesi veren arkadaş hayatını kaybetmiştir.

İşin saçma tarafı ise vuran kişi çarpıp kaçıyor ve alkollü. Hastaneye sonradan gittiğinde ise alkol testi yaptırtmıyor birde bu kişi avukat olacakmış. Kamera görüntüleri bile olmasına rağmen hala serbest dolaşabiliyor bu kişi.

Kaynak
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
Allah rahmet eylesin cok acı hız yok bişey yok şerefsiz herif yolda yürüyen yayaya bile carpıp öldürebilirdi motosiklet hızlı gitmiyor sanırsam arkadan hızlı gelen araç sağından geçmeyeni çalışıyor offf içim yandı allah ailesine sabır versin

Ne kadar hızlı gitmesede sürat motorlarından(racing) 250ccden 1000cclere kadar farketmez korkmaya başladım sanki motorlar çekiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Allah rahmet eylesin. Suçlu cezasını bu dünyada çekse daha iyi olurdu ama sonuçta ilahi adalet tecelli edecek en azından.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Avukat olan arkadaşlar bu işin neden bu kadar uzun sürdüğünü bir zahmet anlatsınlar. Bu adam biribe çarpıp kaçıyor. Alkollü olduğunu da söylemiş. O zaman neden bu adam önce içeri atılıp sonra yargılanmıyor merak ediyorum ? Suç sabit değil mi ? Sabit, adam da kabul etmiş. Neyin davası bu kardeşim ? Adamı atarsın direk hapse, suçsuz çıkarsa da ödersin günlük tazminatını, bütün diğer zararlarını da karşılarsın olur biter. Zamanında bu adalet sistemini kuranlara da, bu kanunları yazanlara da, bunların hızlı bir şekilde işlemesini önleyecek etkenleri oluşturanlara da, bu sisteme itraz etmeden uygulayan avukatlara da Allah öbür dünyada rahat göstermesin. Sonsuza dek huzur bulamasınlar. Şu zamanda bu kadar adaletsizlik varken hala avukat olmaya çalışan, avukat olup bir şeyleri düzelteceği hayalleri kuran gençlere acıyorum. Şu devirde bütün hukuk fakültelerinin bomboş olması gerekir. Bu ülkede adalet diye bir şey yok, neyin avukatlığını nasıl yapacaksınız ?
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Bu adamın ceza alması lazım,
Hiçbir açıklaması yok.
Yazıklar olsun bu ülkenin adaletine..
Bizler insanlığımızı kaybettik,
Yakında kendimizi ve bu ülkeyide kaybedicez gibi görünüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kimseye göstermesin, çok kötü. Allah rahmet eylesin tekrar.

Adalet herkes için geçerli olunca adalet oluyor. Kim bilir Türkiye'de şu an kaç kişi haksız yere içeride?
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Allah rahmet eylesin. Takip ettiğim kadarıyla ailesi bu işin peşini bırakmayacak. Koruyucu ekipman şart diyoruz. Motosiklete binmek için Hayat sigortası da şart. Çünkü Sıranın ne zaman bize geleceğini bilmiyoruz.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
hani insan bazen merak ediyor niye katil olunur diye. demek ki böyle olunuyor.. :(
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Adalet demek, mağdurun gözyaşını dindirmek demek.

Alkollü araç kullanıcılarını, bilerek ve isteyerek adam öldürmeye teşebbüsten yargılamak gerek. Eğer kaza yapıp birini öldürürse de, bilerek ve isteyerek adam öldürmekten yargılanmalı...
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben motoruma çok düşük fiyat çektiler diye adamı kol bacak kırmayla tehdit ettim hatta adam vanlı çıktı ama kim takar, ailemden birine bir şey olursa hakkı yerine kavuşturmadan yaşamak bana haram olur. inancımı kaybederim.

ülkede adalet yok, 2 gündür iş yerinin yakınında buz gibi betonda oturan bir genç görüyorum benim akranım. içim parçalanıyor gerçekten :( millet o soğukta elini cebinden çıkarmazken bu genç betonda uyuyor.

o range rover jiplere binenler allah size hesap soracak ve siz hesap veremeyeceksiniz! mercedes arabası olupta şöförü önde kendisi arkada adamın oto yıkama ile 4 liranın pazarlığını yapması nasıl bir durumdur? böyle insanlar allaha hesap veremeyecekler.

ülkede adaletsizliğe göz yuman herkes günaha giriyor, kaza oluyor ve yerde biri can verirken karşında sigara içen vatandaş senin yolunda yol değil.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Arkadaşın hastane fotolarını gördüm çok üzücü. Dağ gibi çocuk deri kemik kalmış durumu çok kötü gözüküyordu. Allah rahmet eylesin.
Karşı tarafın ceza almaması demek, yarın bigün başka bi alkolu araç bizim üstümüzden geçebilir demek. Hakkımızda hayırlısı.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
ben motoruma çok düşük fiyat çektiler diye adamı kol bacak kırmayla tehdit ettim hatta adam vanlı çıktı ama kim takar, ailemden birine bir şey olursa hakkı yerine kavuşturmadan yaşamak bana haram olur. inancımı kaybederim.

ülkede adalet yok, 2 gündür iş yerinin yakınında buz gibi betonda oturan bir genç görüyorum benim akranım. içim parçalanıyor gerçekten :( millet o soğukta elini cebinden çıkarmazken bu genç betonda uyuyor.

o range rover jiplere binenler allah size hesap soracak ve siz hesap veremeyeceksiniz! mercedes arabası olupta şöförü önde kendisi arkada adamın oto yıkama ile 4 liranın pazarlığını yapması nasıl bir durumdur? böyle insanlar allaha hesap veremeyecekler.

ülkede adaletsizliğe göz yuman herkes günaha giriyor, kaza oluyor ve yerde biri can verirken karşında sigara içen vatandaş senin yolunda yol değil.


Range rover a binen hesap veremeyecekmi şimdi?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Range rover a binen hesap veremeyecekmi şimdi?

range rover binen hesap veremeyecek. yaklaşık aynı özelliklere sahip bir çok jip var ama neden 600 milyar civarı bir jipe binesin ki? israf. israf günah.
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Anayasayı anayasa hukukçuları tartışsınlar fakat,
2017 yılında hala birine çarpıp yaralanmasına, ölümüne neden olan kişi alkollü olsun olmasın cana kast ettiği için tutuklu yargılansın ve 2-3 yıl yatıp çıkmasın arkadaş.
Hayat karartanın da hayatı kararsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst