18 saniye dayanabilirseniz cok zekisiniz:D

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hiç adil deil ama yaa çok çabuk hızlanıyoo walla ne yalan söliyim en fazla 16-17 sn dayanabildim :)

tabi daha sonra uğraştım veee :cherry:



:bounce: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ben hepinizden daha zekiyim :p, photoshop ile 1 dakikayı bile geçerim :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
En sonunda da bunu yaptım :) Burda shop mop yok canm :p aKILLI Ol :cherry:


 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
haa abartın abartın hadi yaa :pale:
ne yapıyosanız yazın şurayaa
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
Bunun zekilikle bir alakası yok, tamamen el becerisi, birazda refleks meselesi.. :)
22 saniye gibi birşey yaptım bende..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
bi başladım 3 gündür aç susuz oynuyom 65 saat falan oldu mola verdim bitince sonucu yazarım size
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
2. oynamamda 18 saniye oldu az uğraşsan gines rokarlar kitabına girerim:p:p
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
bnmki buda :

2258sc3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst