biz iki şarkı dinleyip hemen kendimizi paddock alanına attık,ayrıca hava çok sıcaktı.esas konser cumartesi günüydü,önce pamela ardından mor ve ötesi harikaydı,bu arada cambaz diye bağıra bağıra çaldırdık cambazı,sözünü dinledik yaniPeril' Alıntı:ulen cumartesi ordaydık bruce ağabimizi falan gördük ama pazar niye göremedik sizi yahuu neyse kennın son şarkılarını pek beğenmedim ama sahne performansı herzamanki gibi kığır kıpırdı..
ya o formula arabalarının sesleri ah ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh