18 Haziran Renault World Series gezimiz

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
waayy cenk barışla beraber ihtiyar abileri ( veysel abi- bruce abi )
gezdirmişsiniz.

iyi yapmışsınız. yazıktır tabi gezdirin.:queen:
paylaşım için teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Peril' Alıntı:
ulen cumartesi ordaydık bruce ağabimizi falan gördük ama pazar niye göremedik sizi yahuu neyse kennın son şarkılarını pek beğenmedim ama sahne performansı herzamanki gibi kığır kıpırdı..
ya o formula arabalarının sesleri ah ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
biz iki şarkı dinleyip hemen kendimizi paddock alanına attık,ayrıca hava çok sıcaktı.esas konser cumartesi günüydü,önce pamela ardından mor ve ötesi harikaydı,bu arada cambaz diye bağıra bağıra çaldırdık cambazı,sözünü dinledik yani:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst