16 Ve 17 Yaşında olanlar baksın

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
7
Selamun aleykum kardeşlerim öncelikle bir ekip kurmayı düşünüyoruz ve yaklaşık 10 ay içinde ehliyet,motor'u alıcak olan varsa mesaj atması yeterli whatsapp vb grup kurulup konuşulcaktır.
NOT: Heves edenler yazmasın cidden ehliyetini almış veya alıcak olanlar yazsın.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
29
Ehliyeti alalı 4 gün oldu ama motoru almama daha var, benide alın aranızaa:queen:
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
7
Tabi kardeşim İnstagramdan mesaj atmanı bekliyorum. İnstagram/mert.toygar
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
97
çocuğum neden 50 tane aynı konudan açıyorsun? Sakin ol kurarsın grubunu. heycan yapma.
 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
154
Selamun aleykum kardeşlerim öncelikle bir ekip kurmayı düşünüyoruz ve yaklaşık 10 ay içinde ehliyet,motor'u alıcak olan varsa mesaj atması yeterli whatsapp vb grup kurulup konuşulcaktır.
NOT: Heves edenler yazmasın cidden ehliyetini almış veya alıcak olanlar yazsın.

Ehliyetimi alalı cok oldu.Teknik bilgidir Ekipmandır pek anlamam şuan r25 ve ybr125 sahibiyim.Yardımcı olabilecegim bir konu varsa elimden geleni yapmaktan şeref duyarım.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
7
16 17 Yaş gelsin dedim konuya sizin gibi çok bilmişler gelmesin. Hiç mi genç olmadınız ya siz ?
 
Katılım
23 Eki 2015
Mesajlar
455
a1 ehlıyete yazıldım 17 yaşım mayısda yazılı sınav haziranda ise direksiyon sınavı var temmuzda ehlıyet elimde olur heralde :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanal d Çocuk Kulübü vardı bi ara. Onu anımsattı bana ekibiniz.

lQxA7XdJ.jpeg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst