16 Ağustos 2006 - Sarsılalım Ama Yıkılmayalım.....etkinliği...

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
aha cenk okuyo şimdi çıkar gelir yine bu manya.k :queen: dimi cenk
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Dostlar ben de gelmek istiyorum ancak biraz sonra montaja gidicem ve motor şirkette kalıcak.Şirket saat 21:00 de kapaıyor ve bu saate kadar bitirebilirsem işimi motoru alabilirim ve gelebilirim.
Gelebilirsem holy_diver arkadaşıda alırım.Telefonunu kaydettim,benim tel de 0532 620 55 30

Bu arada o bölge sakinlerini de gece dolaşıp katılımlarını sağlasak !
Hem çay kahve olayını da halletmiş oluruz...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
02.jpg

biz evlermizde yatarken depremde onlar bu haldeydiler...
UNUTMAYIN UNUTTTURMAYIN....
01.jpg



06.jpg


13.jpg

ZENGİN OLMAKTA SORUNU ÇÖZMÜYOR...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
haklısın savaş abi ama işte gelde anlat sabahtan beri millete laf anlatmaya çalışıyom
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
57
sawaş abi yaa akşam gelicektim ama ufak bi problemim çıktı motor karterden yağ kaçırıyo eğer sorun küçükse ve bugun yaptırabilirsem akşam sizinleyim ama yaptıramazsam gelemicem
saaygılar...
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
bir kaç yakınımı kaybetmiş biri olarak,
faaliyetinize gönülden katılıyorum, hayatını kaybedenler için fatiha,
yakınlarına tekrar tekrar sabır diliyorum.
sonsuz sevgi ve saygılarımla,
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Son gelişme:


ORGANİZASYON İPTALİ

16 Ağustos 2006 tarihinde Ulus Aykut Barka Deprem Parkı'nda Marmara depreminin 7. yılı ile ilgili gerçeklekleştireceğimiz “Sarsılalım ama Yıkılmayalım” organizasyonunu kurumsal sponsorlarımızın gerekli sinerjiyi yaratamamasından ve bu organizasyonun gerçekleşmesi için gereken ilgi ve desteği göstermemelerinden dolayı toplantımızı kurumsal sponsorlarımız olmaksızın gerçekleştirmeyi düşündük.
Ancak Beşiktaş Belediye Başkanı Sayın İsmail Ünal' ın vekili Sayın Kemal Çiloğlu tarafımı arayarak Sayın Başkanın talimatı gereği organizasyonun Aykut Barka Parkında yapılamayacağını beyan etmiştir.
Bu bilgiler ışığında, hukuka olan saygımdan dolayı izinsiz bir toplantı yapmanın mümkün olamayacağını bildirir bu güne kadar destek olan herkese teşekkürlerimi sunarım.

Saygılarımla,

Erdoğan Koparal
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
iptalmi oldu şimdi anlamadımki ben bişey gelişip duruyo kafam karıştı

hee iptal olmuş galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
organizasyon Belediye Başkanliğininda Son Anda Attiği Gol Ile Iptal Olmuştur Destek Veren Herkeze Teşekkurler...
Arkadaşlar Kadiköydeki Organizasyonu Araştiriyor Oradan Haber Gelirse Bilgi Verilecektir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ORGANİZASYON İPTALİ

16 Ağustos 2006 tarihinde Ulus Aykut Barka Deprem Parkı'nda Marmara depreminin 7. yılı ile ilgili gerçeklekleştireceğimiz “Sarsılalım ama Yıkılmayalım” organizasyonunu kurumsal sponsorlarımızın gerekli sinerjiyi yaratamamasından ve bu organizasyonun gerçekleşmesi için gereken ilgi ve desteği göstermemelerinden dolayı toplantımızı kurumsal sponsorlarımız olmaksızın gerçekleştirmeyi düşündük.
Ancak Beşiktaş Belediye Başkanı Sayın İsmail Ünal' ın vekili Sayın Kemal Çiloğlu tarafımı arayarak Sayın Başkanın talimatı gereği organizasyonun Aykut Barka Parkında yapılamayacağını beyan etmiştir.
Bu bilgiler ışığında, hukuka olan saygımdan dolayı izinsiz bir toplantı yapmanın mümkün olamayacağını bildirir bu güne kadar destek olan herkese teşekkürlerimi sunarım.

Saygılarımla,

Erdoğan Koparal

#############################################
iptalmi???????????????????????
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Şeytan diyor kalk git Adapazarına rastgele gir orda bir deprem konutuna Allahın misafiri olarak başsağlığına geldim. müsaitseniz 2 bardak çayınızı içeceğiz. Kaç hane var kimbilir böyle depremde herkesini kaybetmiş. sor orda belediyeye depremde yetim kalan çocuklar nerde git bul onları ziyaret et.

Hiç sinmemişti içime zaten istanbulun bir burjuva gettosunda depremde ölenleri anmak. Hiç uygun gelmemişti bana. Yada yada yokmu içimizde yakınını kaybeden biri varıp misafiri olalım acısını paylasalım. Hiç birşey olmasa bile bir yerde toplanıp depremde neler yasadık birbirimize anlatalım.

"Sesimi duyan varmıııııııı???"
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
AKŞAM BULUŞMA TEKLIFIM HALA GECERLIDIR GELMEK İSTEYEN VARSA BİLDİRSİN
[email protected]

SARSILDIK VE YIKTILAR SAOLASIN BELEDİYE
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi alternatifleri bekliyoruz.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
alternatif
kadıköy meydanı var
oraylada az once konuştum adamlar
motorla oraya girmeyın dıyor
yobazmıdır nedır anlamadımkı
sankı iskle meydanına motosikletlerle gireceğiz görende oyle sanır...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ARKADAŞLAR BİZ BU AKŞAM YİNEDE TOPLANACAĞIZ OTURUR DETLEŞİRİZ KATILMAK İSTERSENIZ BEKLERIZ..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mekan saat detaylarını bekliyoruz
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
SAAT 22:30 DOLMABAHÇE ONUDE BULUŞALIM ARKADAŞLAR..
ORADA KARARLAŞTIRACAĞIZ GİDECEĞİMİZ YERİ...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Abi şimdi geldim yetiştim derken iyiki foruma bakmışım,
tel 0532 620 55 30
Eve gidiyorum,gelişme olursa haber verirseniz sevinirim.Evde internet yok!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst