16.02.2007 [Adana MT] Ghostrider Sinema Günü

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
sanırım yok sertaç. olsada ben yokum çünkü nöbetim var. üstelik haftayada:pr:

çalışmak iyidir erhan abi ;) hayırlı olsun bu arada (geç oldu ama)
yarın sinemaya gidenlerden bi plan çıkar belki... yarın memlekete gidiyorum, malesef filme gelemiyeceğim..
 
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
11
D&R orası CEMALPAŞA arıplex, Atatürk caddesi üstündeki REŞATBEY Arıplex (Ex Arı)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar saat 1 civarı adamlarla görüşüp yeri ayarlıyacam. Grup indirimi olursa da yaptırıcam ki yapmaları lazım. Lütfen herkes buluşma saatinde orda olsun. Hemen biletlerimizi alır keyfimize bakarız.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
30
hasan abi nerde ve kaçta buluşuyorsunuz? kısmet olursa gelmeyi düşünüyorumda saat uygun olursa gelebilirim
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
İlk sayfada yazıyor. Ordan ayrıntılara ulaşabilirsin. Geliyorsan buraya mesaj at listeye ekleyeyim.
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
11
arkadaşlar bu akşam ankaraya yolculuk çıktı hiç yoktan:pale: ,o yüzden gelemiyorum size iyi seyirler,iyi eğlenceler:cat:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
yeni haberim oldu bu olaydan ya ...bu hafta yatmaktan nete de giremedim zaten pek...duyruyu görmemişim..bende gelirim belki ama daireden bugun 8de çıkacam nası oljak bilmiorum :silent:

fuut dayi benide götürsene :p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar 14 kişi için yer ayrıldı. Grup indirimi yapıldı. 6ytl'den 5 ytl'ye indirim yaptırdım. Gelen arkadaşlarımız olursa onlarıda gruba dahil ederiz ancak saat 19:30'da herkes gelmeli.

Berker gelecek olursan eğer sana da yer ayırtırız bilet alırken bana mesaj at saat 19:30 civarında bir yer ayarlamaya çalışırım.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
30
hasan abi rica etsem banada iki kişilik yer ayırırmısın? eşimle birlikte gelecegiz kısmet olursa. teşekkürler 19:30 da ordayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst