16.02.2007 [Adana MT] Ghostrider Sinema Günü

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ordaki görevliyi dövmek lazım

ya 2 defa aradım. MERVE diye bi bayan.9 marttan bahsetti bana... açıp agzıma geleni söleyim bari :cherry:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
yarın akşama doğru seans saati ve hangi sinema olduğu kesinleşir. reşatbey ulaşım olarakta fiyat olarakta bence uygun. ama elbette grup menfaati ve kararı doğruldusunda heryer olabilir.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
bende gelirim arabayla tarsustan. Erhanım kulube uğrarım sen orda ol ben zaten yalnızca orayı biliyorum eğer karar değiştirirsen telefon et beni bi yerden alın yani....
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
sinema

reşatbey'de karar kılınırsa. Real gibi bi yere ULAŞIM SORUNU cekmeyiz?
Evet @makine hasan abi, son sözü sen söyle..?
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
abi beni niye eklemiyorsunuz
.bende nişantaşı çocuguyum.:queen:beni niye eklemediniz ya.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
ali ben yemekten sonra klüpte olacam. orada seni beklerim. aksilik olursada tlf laşırız kardeşim.

yaww ben hep karıştırıyorum. reşatbey arıplex bildiğimiz eski arı değilmi. atatürk cad. üzerindeki????
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
bi cemalpaşa var, bi reşatbey var, bende bilmiom hangisi cadde üzerindeki, hangisi içeri taraftaki. ama bence cemalpaşa cadde üzerinde, reşatbey d&r'ın ordaki yer :silent:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
sanırım yok sertaç. olsada ben yokum çünkü nöbetim var. üstelik haftayada:pr:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
11
Arkdşlar benim hatrladığım reşatbey Atatürk caddesi üzerinde olandı..yinede kafanızı karıştrmak gibi olmasın:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst