- Katılım
- 28 Ocak 2006
- Mesajlar
- 524
sanırım yok sertaç. olsada ben yokum çünkü nöbetim var. üstelik haftayadar:
çalışmak iyidir erhan abi
yarın sinemaya gidenlerden bi plan çıkar belki... yarın memlekete gidiyorum, malesef filme gelemiyeceğim..
sanırım yok sertaç. olsada ben yokum çünkü nöbetim var. üstelik haftayadar: