150cc'den 600cc yaptim oldu.

Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Evet arkadaslar bundan belki bilen bilir ben scooter, ybr apache sahibi oldum ve hala su an apache kullaniyorum kismet olursa gt 250 naked alicam. Amcam makam soforu ve cbf 600 cc motoru var bana verdi çankayada bende arabayi goturcem dedi. Dedim amca kocaman motor bu bir sey olmaz dedi motorda acayip bir ses var zaten bindim yolda giderken ben 70 falan gidiyorum sandim duserim diye yoldan ayirmiyom gozumu zaten bir baktim 150 ile gidiyormusum :D Sesi acayip gaza getiriyor , ayrica anayola ciktimi motorun arka teker yanima gelmeye calisip duruyordu onuda sonradan fark ettim benim apachede ayagimi fren ustune koyuyorum cok hassas degil bir sey olmuyor ama 600cc de bunu yapinca kazadan döndüm. Ver hasıl benim 600cc maceram bu tehlikeli is ama o kadarda eglenceli.

Varsa sizinde boyle maceraniz buyrun paylasin
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
beni en çok şaşırtan motosiklet mz301 oldu. kendim 200cc motosiklet kullanıyorum, arkadaşımın mz301'ine binmiştim, beklediğimin ötesinde bir gücü var, sanki 500cc gibi. kısa sürede 150km/h hıza ulaştı, ibreyi görüp gaz kestim. 170e kadar çıkardı diye tahmin ediyorum. 500cc gibi ama yakıtı gerçekten 500cc değerinde :p
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
hani . hani ,

okumak işkence.

bulmaca gibi

paragraf içinde cümle arıyorum..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Varsa sizinde boyle maceraniz buyrun paylasin

Birgün otobüsle evime doğru seyahat ediyorum. Duraktan bir teyze elinde baklava tepsisiyle bindi. Hava soğuk ve kar yağışlıydı. Kalktım teyzeye yer verdim. Oturdu. Tepsi boştu , oturmadan dönüyordu anlaşılan. 20 dakika kadar yolculuktan sonra teyze ayağa kalktı ve orta kapı tarafına benim bulunduğum yere geldi.Düğmeye bastı , inecektı. Otobüs durakta durdu ve kapıyı açtı. Teyze merdivenden inerken tepsiyi tutmam için bana verdi. tam o sırada kayacak gibi oldu , düşeceğini hissettim ve çevik bir hareketle tepsiyi altına koydum. Teyze tepsinin üzerine hızlıca oturdu ve metal tepsiyle kaymaya başladı. Düşüp biryerini sakatlamamış üzerine de tepsi yardımıyla evine kadar kaya kaya zahmetsizce ulaşmıştı. O anda otobüste bir alkış tufanı kopmuştu.Herkes şuursuzca bağırıyor , beni tebrik ediyor ve elleri kızarana kadar beni alkışlıyordu. herkes adeta coşmuştu. Şoför amca vitesi sökmüş vitesle tavana vurarak ilginç sesler çıkarmaya çalışıyordu.Sonra beni bu davranışımdan ötürü eve kadar sırtlarında getirdiler.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Birgün otobüsle evime doğru seyahat ediyorum. Duraktan bir teyze elinde baklava tepsisiyle bindi. Hava soğuk ve kar yağışlıydı. Kalktım teyzeye yer verdim. Oturdu. Tepsi boştu , oturmadan dönüyordu anlaşılan. 20 dakika kadar yolculuktan sonra teyze ayağa kalktı ve orta kapı tarafına benim bulunduğum yere geldi.Düğmeye bastı , inecektı. Otobüs durakta durdu ve kapıyı açtı. Teyze merdivenden inerken tepsiyi tutmam için bana verdi. tam o sırada kayacak gibi oldu , düşeceğini hissettim ve çevik bir hareketle tepsiyi altına koydum. Teyze tepsinin üzerine hızlıca oturdu ve metal tepsiyle kaymaya başladı. Düşüp biryerini sakatlamamış üzerine de tepsi yardımıyla evine kadar kaya kaya zahmetsizce ulaşmıştı. O anda otobüste bir alkış tufanı kopmuştu.Herkes şuursuzca bağırıyor , beni tebrik ediyor ve elleri kızarana kadar beni alkışlıyordu. herkes adeta coşmuştu. Şoför amca vitesi sökmüş vitesle tavana vurarak ilginç sesler çıkarmaya çalışıyordu.Sonra beni bu davranışımdan ötürü eve kadar sırtlarında getirdiler.

İyi geldi bu ::deliir::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlık ile konunun hiç bir alakası yok..:farao:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
olayı yanlış anlamışsın
150 cc den 600 cc ye (bir süreliğine) geçiş yapmışsın sen
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Birgün otobüsle evime doğru seyahat ediyorum. Duraktan bir teyze elinde baklava tepsisiyle bindi. Hava soğuk ve kar yağışlıydı. Kalktım teyzeye yer verdim. Oturdu. Tepsi boştu , oturmadan dönüyordu anlaşılan. 20 dakika kadar yolculuktan sonra teyze ayağa kalktı ve orta kapı tarafına benim bulunduğum yere geldi.Düğmeye bastı , inecektı. Otobüs durakta durdu ve kapıyı açtı. Teyze merdivenden inerken tepsiyi tutmam için bana verdi. tam o sırada kayacak gibi oldu , düşeceğini hissettim ve çevik bir hareketle tepsiyi altına koydum. Teyze tepsinin üzerine hızlıca oturdu ve metal tepsiyle kaymaya başladı. Düşüp biryerini sakatlamamış üzerine de tepsi yardımıyla evine kadar kaya kaya zahmetsizce ulaşmıştı. O anda otobüste bir alkış tufanı kopmuştu.Herkes şuursuzca bağırıyor , beni tebrik ediyor ve elleri kızarana kadar beni alkışlıyordu. herkes adeta coşmuştu. Şoför amca vitesi sökmüş vitesle tavana vurarak ilginç sesler çıkarmaya çalışıyordu.Sonra beni bu davranışımdan ötürü eve kadar sırtlarında getirdiler.

Cool Story Bro :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst