150cc veya 250cc Cruiser kasa model tavsiyesi

Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar.Bir motor almak istiyorum ve bu ilk motorum olucak.Başlıktan da anlaşılacağı gibi cruiser kasa birşey düşünüyorum.Aslında 250cc almayı hatta Hyosung gv 250 almayı planlamıştım,fakat çevremden 250cc başlangıç için fazla gibi bir tepki aldım.Bu yüzden de daha tecrübeli,daha işin içinde olan insanlardan bilgi almak istedim.Gerçekten 250cc yerine 150cc ile mi başlanmalı bu işe?
Bir de 250cc ve 150cc için motosiklet tavsiyelerinizi almak isterim.İkinci el birşey almayı düşünüyorum.5000TL bütçem var.Neler tavsiye edersiniz?
İlgilendiğiniz için şimdiden teşekkürler =)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Hyosung GV 250 hiç motor tecrüben yoksa diye alma denmiş olabilir.Ben keeway sl 150 den inip GV 250 ye bindiğimde ilk 10 km kendime gelememiştim altımdan fırlayacak gibi geliyordu.Ama sonradan motoru öğrenince geçti hepsi.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Türkiyede yok ama birgün gelir umuduyla Yamaha dragstar250
cmn_product_001.jpg
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
7
ben başlangıç hacmi diye birşeye inanmıyorum. şahsen başlangıcım 650cc ile olmuştu ki BMW rider academy eğitmeni bir arkadaş ta bana başlamak için f650 tavsiye ediyordu. hiçbirşey elinin altından fırlamıyor açıkçası gaz senin elinde ne kadar çevirince ne kadar hızlanıyor görmek 15-20 dakika boş bir alanda çalışmakla anlaşılıyor nasıl olsa. bir süre temkinli kullanırsın yeter. bence almak istediğin 250cc ise al. hatta 650liğe yeten bütçen varsa 650 al. hersene hacim büyütüyorum diye motor mu değiştireceksin:cat: eni sonu cruiser alıyorsun racing değil 600cc olunca uçsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst