150cc de yakıt tüketimi

Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
6
merhaba beyler ya bu 150cc ler de yakıt tüketimi nedir scooter olarak soruyorum...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
3lt/100km civarı. En fazla 3.5, en az 2.5 litre olur; o da kullanım tarzına bağlıdır.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
33
ekonomik bir 150cc arıyorsan bu scooter olmamalıdır dostum, vitesli bir motor bak
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
scooter yola gore 3 te yakar 4 te ama vitesli kullanırsan 2.5 ile 3 lt arası yakar
Ayrıca rampada yokuşta gaz verir durursun viteslide atarsın bi vitese 3 e 4e çıkarsın motoruda zorlamazsın
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
bende 150 lik cinli scooter var. 10 tl lik atıyorum 90 - 100 km arası gidio.

sym nin 200 hd evo su 12,5 kurus yakiyo. yani yakit durumu iyi normal yani. tabi avr malı olursa ne olur onu bilemem.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
viteslinin daha az yaktıgı gibi vakumlu karbiratörde etkiler mekanikler daha çok yakar tabi 125 cc gibi hacimlerde göz ardı edilebilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst