1500 YTL Civarı motor arıyorum....

Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
99
biraz paranı sevıyorsan yarı çin yarın turk ramzeyden uzak dur derım.2. el bır kymco alderım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
dostum.. bu forumlarda çok akıllı insanlar var eyvallah.
ancak anlamadan dinlemeden akıl verenlerle de dolu biliyoruz.. özellikle motor alım konularında 1500 ytl param var dersin sana 3000 ytl lik motorları gösterirler..
Bunu da hesaba katarak konuşuyorum affet. ancak bende aynı senin gibi bir motor kullanıcısıyım. kanuni storm aldım 2400 ytl idi 0 km. 2200'e aldım. 0 olsun dedim. temiz olsun dedim. ha motorumdan memnunmuyum. 4000 km yaptım. daha tık demedi sağolsun. ama satarken büyük zarar işte .. o yüzden gittiği yere kadar binmek zorunda hissediyorum kendimi.
ama şimdi 2. el sitelerinde geziyorum. ahh ah.. 1500 ytl ye pırıl pırıl aletler var. geri kalan paramı da ehliyetti ruhsattı korumaydı ona ayırırdım.
motor seni kesmedi diyelim. aynı paraya sat gitsin. al başka. dediğin paraya aldığın motoru yarın bir gün satamazsın.. satarsan çok zarar edersin.
tabii 0 km benim için önemli diyorsan. kimseyi de dinleme azizim : ))
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaşlar LANET OLSUN! Çin malı olmayan bi makina söyleyin bana lütfen Bu erifler artık donumuza kadar girdiler.Affedersiniz ama giydiğin donlar bile çin malı bari altımda ki motor Çin olmasın LÜtfen yardımlarınız bekliyorum Benim gibi bir adamın 1.500 ytl bayılması bize koyuyo hele chine olunca:pr:

o zaman benim gibilerin seçtiği yolu seçeceksin mecburen..
ben çinli olacağına, güvenilir olsun eski olsun dedim mz aldım. yani..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
alkadras çok doğru demiş, ille çine gireceksen ki öyle gibi, sıfırına girme, ikinci el piyasası gayet ölüdür, temiz bakarsan, yarı fiyatına satabilirsen çok şanslısındır. 2.el al.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
kardeşim bence 0 çin alana kadar temiz 2. el avrupa bi motor al en azından japon malı falan yani honda beat 1500 e bulabilirsin temiz bulursan kaçırma derim görüntü+azcok hız+yakıtı süper
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst