- Katılım
- 13 Ara 2008
- Mesajlar
- 99
biraz paranı sevıyorsan yarı çin yarın turk ramzeyden uzak dur derım.2. el bır kymco alderım.
Ya arkadaşlar LANET OLSUN! Çin malı olmayan bi makina söyleyin bana lütfen Bu erifler artık donumuza kadar girdiler.Affedersiniz ama giydiğin donlar bile çin malı bari altımda ki motor Çin olmasın LÜtfen yardımlarınız bekliyorum Benim gibi bir adamın 1.500 ytl bayılması bize koyuyo hele chine oluncar: