1500 YTL Civarı motor arıyorum....

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
1.500 ytl civarı motor arıyorum 0 olacak önerilerinizi bekliyorum mondial hariç lütfen Ramzey motorları nasıl bilirsiniz mesela 100lük cup

yorumlar için teşekkürler...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
1.500 ytl civarı motor arıyorum 0 olacak önerilerinizi bekliyorum mondial hariç lütfen Ramzey motorları nasıl bilirsiniz mesela 100lük cup

yorumlar için teşekkürler...

Mondiden bi farkı yokki..... 1500 e sıfır zor bulursun...
Yamaha nın nouvoları 3000 civarı...
innova lar 3500 ...... Bence gene çinliye kaldın.... :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial servi ağı ve yedek parça ağı şuan ramzey motrda daha geniş olduğunu
düşünüyosan ben biraz araştır derim sahibinden.com kymco, scooter ikinci
ellerine bi bak istersen. .
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
bende zat 150 var, adam gibi bakarsan ve ne kadar para verdiğini unutmaz ona göre beklenti içinde olursan zatı tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Mondiden bi farkı yokki..... 1500 e sıfır zor bulursun...
Yamaha nın nouvoları 3000 civarı...
innova lar 3500 ...... Bence gene çinliye kaldın.... :wiinkk::wiinkk:

Ramzey yerli mal olduğunu biliyorum çin ile kıyaslanır mı ki ne kadar iyi ne kdar kötü bilemiyorum bende bu motorlar hakkında bilgi almak için size danısıyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bak arkadaşım ; Hoşgeldin ; Ve söylüyorum hemencek ...

Mondial ; Küba ; ramzey ; skyjet ; Yuan ; zealsun vs... Hepsi Çin malı bunların.. Türk malı diye bişey yok ... Ramzey in Mondialden bi farkı da yok ki şu an piyasada en fazla Mondial motor kullanılıyor.. Bu nedenle servis ağı daha geniş..
Motor önerisi istemişsin ama Vitesli mi vitessiz mi yarı otomatik mi ? CuP Demişsin ; O paraya Sıfır sadece ÇiN Malı CuP alabilirsin... Ramzey ; Mondi vs...
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
2 el düşünürsen asya 150 t 19 a al kardeşim bende war we çok memnunum hemde çok şık bir motor. istersen bu marka için açılan topiğe bir bak derim
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Arkadaşım, Kymco CK 125 Pulsar düşünürmüsün.. 2008 model, 2500 km de. 250 ytl kadar masrafı var (kontak kırık). Sahibi askere gidiyor, istersen görüştüreyim seni. Bu yaz trafiğe çıktı. Çin malı alacağına bunu kaçırma.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Ya arkadaşlar LANET OLSUN! Çin malı olmayan bi makina söyleyin bana lütfen Bu erifler artık donumuza kadar girdiler.Affedersiniz ama giydiğin donlar bile çin malı bari altımda ki motor Çin olmasın LÜtfen yardımlarınız bekliyorum Benim gibi bir adamın 1.500 ytl bayılması bize koyuyo hele chine olunca:pr:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Sen kafayı ramzeye takmışsın ; En iyisi Ramzey al :p

Baba sende desene bana CBR 125 al diye :queen:

Ö.Z.€.R;1319338' Alıntı:
Arkadaşım, Kymco CK 125 Pulsar düşünürmüsün.. 2008 model, 2500 km de. 250 ytl kadar masrafı var (kontak kırık). Sahibi askere gidiyor, istersen görüştüreyim seni. Bu yaz trafiğe çıktı. Çin malı alacağına bunu kaçırma.

Msn adresimi eklermisin

[email protected] bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
cup motor istiyorsan çin işi alıcağına thailand sym nin yan kuruluşu olan fym nin cupları var gayet güzel kaliteli uzun ömürlü motorlar sym ve fym suzukinin alt firmalarıdır
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
kymco nasıl usta ya 110 luk alsak çimliden daha memnun kalırmıyız kalte ve performancta uzun yol gidermi ilerde dökülmeye sallanmaya başlarmı orası burası
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
1.500 ytl civarı motor arıyorum 0 olacak önerilerinizi bekliyorum mondial hariç lütfen Ramzey motorları nasıl bilirsiniz mesela 100lük cup

yorumlar için teşekkürler...

1500 ytl ye sıfır bi çin malı alıcağına kırık dökük bi honda titan yada ybr 125 al daha karlı çıkarsın...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
1500 ytl ye sıfır bi çin malı alıcağına kırık dökük bi honda titan yada ybr 125 al daha karlı çıkarsın...

Ben sizin bu yorumunuzdan şunu cıkarıyorum ne olursa olsun honda al China alma diyorsun yani gidipte göz göre göre kırık dökük motor alınmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst