150 Zc Darkblue Egzost???

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
S.a sevgili arkadaşlar mondial 150 zc marka model motosikletimi elimden geldiği kadar modifiye etmeye çalışıyorum fakat egzost tan bi problemim war azıcık sıkıstırmamda orası burası ndan sesler geliyo zzzz bzzz diye bende egzostu değiştirmeyi düşünüyorum motor 2500 km de yararı zararı ve özellikle abart olmamasını istiyorum yardımcı olursanız resimleri buakşam atarım ;) şimdiden teşekkürler



..Saygılar..
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
33
slm caner peki sen o zcnin eksozundan performans aldınmı ne gibi performansı var bendede pasifik 125 var sizdeki eksozdan almayı düşünüyorum faydası olurmu vede nerden bulabilirim yardımcı olursan sevinirim..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
istiyosan bnm egzost la takas yapalım :D ama kardeşim bnm motorun torku yüksek yani 125 te ne işe yarar bilemicem snn egzost 151 rs tipi bişi mi ben öle bişey takıcam deneme amaclı ?

açıkçası bu mtor ilk motorum ama tanıdık bi motorcu abimiz bu egzost un kalkışlarda fazla bi işe yaramadığını ve 50 60 km den sonra faydasını görebileceğimi söledi bende eyw dedim cıktım yola motor 1500 km civarındaydı ilk denedim avcıalrdan kçekmeceye sıkıstırdım en son 105 i görüyor motorda da asırı bi ses çıkıyor yani böle bence masraf etme

yokmu bi fikri olan basına gelen ?? bakın buakşamda biraz önce amortisörlerden geldiğini sandığım gırc gırc diye bir ses kulağıma değdi ?? h1 yağı mı ne warmış onunlan yağlattırcam bakaım kesilirse ne ala
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
arkadaşlar bende değiştirmek istiyorum egzosu, performans düşürdüğünü söylüyolar doğru mu bilmiyorum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst